zaterdag 13 februari 2010

Lush: Buffy

De Buffy scrub van Lush, ik heb hem nu al een paar keer kunnen testen en kan jullie nu perfect laten weten wat ik er van vind!

Ik kocht hem omdat ik er ten eerste veel goede verhalen over hoorde en zelf wel fan ben van een goede harde scrub. Degenen die bruin-zonder-zon gebruiken kennen het maar al te goed: als het bruin een beetje begint af te gaan kan je vreselijke vlekken krijgen in je huidplooien en ik krijg deze nooit goed weg met gewone korrel scrubs! Lush Buffy zou dit allemaal moeten wegkrijgen...

Het eerste wat ik dacht toen ik Buffy in de winkel zag liggen was: wat een klein ding!
De productfoto doet me aan een grote klomp zeep denken maar Buffy past echt wel in je handpalm. Zoals alles bij lush zit ie ingepakt in een milieu vriendelijk zakje:

en hier is hij dan, de fijnste scrub ter wereld:

What can I say, hij doet zijn werk! Je moet dan wel tegen een harde scrubbeurt kunnen maar je krijgt er een babyzacht huidje voor terug.

+punten:
- goede harde scrub (ideaal voor zelfbruiners)
-je kan de blok in 4 stukjes snijden (je doet er langer mee en het is hygiƫnisch)
-hij laat een vettig laagje achter, in de douche ga je denken 'ojee' maar eens uit de douche heb je een body lotion effect.

min punten:
- de geur is misschien niet veel mensen hun ding (kruidig)
- ik ben er nog niet over uit maar ik denk dat je hem snel opgebruikt
Maarrrr de pluspunten maken echt alles goed, je scrubt namelijk niet elke keer als je de douche ingaat dus zo snel zal hij niet opgaan en tegen de geur kan je ook iets doen: nog een lekkere douchegel gebruiken na de scrubbeurt!

Lush winkels kom je in bijna alle grote steden tegen, de Buffy scrub kost €9,95 voor een stuk van 90g. Ik kocht trouwens wel nog een ijzeren tinnetje erbij om hem in de douche te leggen.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Maaike (Honestbeauty) zei

Dat klinkt heel goed. Jammer dat ik het net een tikje te duur vind voor 90 gram. Welke bruinen zonder zon gebruik je?

Tessa zei

Ja helaas is lush wat prijzig. Ik heb al alle mogelijke merken bruin zonder zon geprobeert hoor :) heb geen vaste, vind die Olaz tot nu toe het best x

sofie zei

die klinkt echt heerlijk!
x

Hanne zei

Mmm misschien es iets voor mijn volgende Lush bestelling :)

Marijke zei

ik heb nu king of skin, dat is buffy maar zonder de scrubdeeltjes! ook heel fijn!

Lizzy zei

Klinkt goed!

Tessa zei

haha mijn ouders zijn ook al verkocht aan dit product! Buffy zal er snel doorgaan