donderdag 4 februari 2010

Beautiful blogger award

Ik werd door een aantal dames getagged met deze award, dankjewel Laura, Springlover en degenen die ik misschien nog vergeten ben (zeg het dan eventjes in de comments)!

De regels:

-Bedank de blogger die je de award heeft gegeven.
-Zet de award op je blog.
-Link de persoon die je heeft genomineerd.
-Deel 7 interessante facts over jezelf.
-Nomineer 7 andere bloggers.

De eerste 3 stappen heb ik alvast gedaan dan is het nu tijd voor de 7 feitjes over mezelf.. ojee

1. Ik ben redelijk groot: 1m73 en heb schoenmaat 38/39

2. Mensen uit mijn omgeving vinden altijd dat ik een HUGE make-up en nagellak collectie heb maar ik vind het zelf echt wel meevallen tegenover sommige stashes die ik op internet tegenkom :d

3. Ik ben echt een schijterd als het aankomt op insecten (langpoot muggen etc.) en het donker.

4. Ik bezoek occasioneel wel graag festivals en concerten

5. Ik heb de grappige tik om met mn koekje te schudden als ik een hap heb genomen (om de losse kruimeltjes weg te krijgen) haha

6. Ik heb een vreselijk slecht slaapritme, eerst een uur wakker liggen alvorens ik in slaap kan vallen en dan om 3 u terug wakker worden is geen uitzondering.

7. Dit is niet mijn eerste blog, heb al vanaf mijn 15de redelijk succesvolle blogs gehad over nog totaal andere onderwerpen.

en dat was het alweer! ik zou nu 7 andere blogsters moeten taggen maar ik denk dat bijna iedereen hem wel al heeft gehad. Ik doe nog een poging, ik tag: Jamie , Marjolein en Hanne.

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Dhini zei

Gefeliciteerd met BBA
Leuk om meeer over jou te weten

laetitia zei

Gefelici met de BBA!
xx

Maaike (Honestbeauty) zei

Met je koekje schudden? Haha die is echt heel grappig :) Dat had ik nog nooit gehoord. Fijne facts :)

Anoniem zei

nu ben ik benieuwd waarover je nog blogs had :P dat van koekje heb ik ook :o of ik hou hem lijk stil tot ik hem op heb :') wtf haha :p maar ik lette daar lijk nooit op voorheen :') leuke facts!

Tessa zei

haha yes nog een rare koekjes-eter! en uhm die blogs eentje ging over Tokio Hotel en die andere goh nu ga je al helemaal lachen NEOPETS... die spelletjes site was helemaal hip vroeger :p