dinsdag 9 februari 2010

Nieuw opbergsysteem

Hey girls...

Ik heb het 'make-up hoekje' in mijn kamer een kleine makeover gegeven. Voor degene die het oude nog niet kende: ik had een klein wit nachttafeltje waar een beautycase en een paar lades opstonden, dit was niet meer voldoende.

Zo is het nu:

- 2 kaarsenhouders: 1 met gezichts en de andere met oogkwasten
- in het midden een werkblad om eventueel iets neer te leggen
- vanonder staan nu 6 lades met al mijn make-upjes erin

en naast dit kastje/rekje staat de spiegel dus ik ben heel tevreden met het resultaat.

Nu ik 3 lades erbij heb gekocht heb ik weer véél ruimte! (goed excuse om nieuwe spullen te kopen :p). De lades puilde eerst uit en nu is alles super netjes, binnekort een artikel over mijn stash.

Dit soort rekjes vind je trouwens bij elke Ikea,Casa en andere winkels van die cathegorie.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Anoniem zei

nou die lades zien er toch behoorlijk goed gevuld uit :-p. ben benieuwd naar je stash post

Laetitia zei

Wat leuk!
x

Kaya zei

Ziet er netjes en leuk uit!
Bij mij ligt echt alles door elkaar in opbergboxes op mn slaap- en in de woonkamer (daar heb ik namelijk de beste spiegel ;)

Marijke zei

netjes opgeborgen! ben benieuwd naar je stash! :-)

Anoniem zei

maar waar vind je die ladekastjes in BE :( ik ben nu wel nog tevreden met mijn roze disneyding, maar ooit moet ik volwassen worden ;)
ziet er erg netjes en praktisch uit! love it!

Tessa zei

Goh geen idee, je kan eens bij de Casa of Ava kijken als je dat bij je in de buurt hebt. Ik koop ze altijd in Maastricht bij de Xenos

Hanne zei

Echt een origineel opbergsysteem van jouw kwasten! Ik heb gewoon een goedkope vaas van de Ikea genomen :p