dinsdag 16 februari 2010

Nieuw huisdier

Heey meiden,

Random update vandaag, ik kreeg van mijn moeder een babyschildpadje!

Mijn thema op stage volgende week is 'huisdieren' en omdat ik de kat moeilijk mee kan nemen op stage kreeg ik dit lieve kleine ding.
Hij staat op een hoge plank in de woonkamer dus hopelijk kan de kat er niet bij! en hij heeft alvast een leuk eilandje met palmbomen om op te chillen als hij moe gezwommen is :p

Hier is hij dan, Snickers:

Vraag me niet hoe ik op zijn naam kom maar hij is gewoon zo'n blij beest dat hij wel een vrolijke naam verdient!

De post van morgen zal waarscheinlijk wat later op de dag komen want vanavond is het 'vette dinsdag' oftewel uitgaan tot 6u smorgens (carnaval). ;)

xoxo Tessa

13 opmerkingen:

Angela zei

Cute! Kan ie alleen maar zwemmen of kan ie ook op je hand kruipen? :D

Tessa zei

hij kan ook op je hand kruipen ja , het zijn land en water diertjes dus soms gaat hij ook 'drogen' op het eilandje :d

Maaike zei

Ahh wat lief!

NailGloss zei

Lief!!

Anoniem zei

hahaha dat je zijn naam ook in het groen zette! :P kei schattig met die palmboompjes ook
maar hij verdient een vriendje vind ik! :p

Viva La Fashion zei

so cute. :)

Tessa zei

Elke, ik zei ook al tegen mn moeder dat hij er zo eenzaam uitziet! maar ze is bang dat Snickers groot gaat worden en alle ruimte dus nodig heeft :p

Maaike (Honestbeauty) zei

Supergappige naam! Zeker omdat mijn hond Twix heet :D

Sharona zei

What a cutiepie! Hahaha zo lief klein^^

Danique zei

wat schattig!

Laetitia zei

Wat cute!
En een vetleuke naam!
xx

Naomi zei

Heel lief beestje hoor:) maar deze schildpadjes kunnen niet alleen en worden ongeveer (de vrouwtjes) zo groot als een ontbijtbord. Hij (zij?) kan dan zeker niet in deze bak blijven en moet echt een terrarium met rotsjes, water en kunstmatig licht hebben. Ik heb er zelf twee gehad en ze zijn erg veel werk en kosten veel geld qua huisvesting(waterpomp, uvlicht en verwarmd water), denk er dus goed over na!:)

Tessa zei

Het is een mannetje Naomi, en de man in de dierenwinkel zei dat deze soort groeien naargelang de bak waarin ze leven... dus als we hem hier in laten dat hij niet zo groot zal worden, ga binnekort wel voor nog eentje kijken want hij mag wel een vriendje