donderdag 8 april 2010

1 jarig bestaan


Whoohoo, gisteren bestond beautysdelight 1 jaar en uiteraard was ik het gisteren
helemaal vergeten :p als ik er aan terugdenk is het heel snel gegaan!

Vanaf 7 april 2009 is er bijna dagelijks een post verschenen op deze blog,
wat toch wel speciaal is omdat ik dacht dat ik het nooit zo lang ging volhouden.
Ik dank bij deze alle bezoekers en vooral de vaste bezoeksters
die ook wel eens een berichtje achterlaten! ik zit ondertussen aan een gemiddelde van bijna 200 aparte bezoekers per dag, wat natuurlijk niet
super veel is maar toch ook niet weinig!
en eerlijk gezegt zou ik ook nog verder zijn gegaan al had ik
maar 10 bezoekers per dag :p

Ps: morgen trouwen mijn broer en toekomstige schoonzus en het feest is verspreid over 2 dagen dus ik ga iets proberen voor te programmeren zodat er morgen alsnog een artikel online komt.


xoxo Tessa

15 opmerkingen:

BeautyLoves zei

Waauw, proficiat!! Ik vind 200 unieke bezoekers per dag toch al een mooi aantal, dus je bent zeker goed bezig!

Marijke zei

proficiat girl! doe zo voort, je site is super! :-)

katrien zei

waaaw netjes hoor , jou blog is een van mun lievelings. Eerlijk, kort maar krachtig en persoonlijk.

Justine zei

Proficiat!

Masja zei

gefeliciteerd! Wat goed van je dat je bijna elke dag post, daar eh, kan ik wat van leren ;]

Laetitia zei

Proficiat meid!
x

Myrna zei

Gefeliciteerd!! En nog vele jaren!!

annelien zei

gefeliciteerd! ik ben een stille kijker, maar ik kijk wel elke dag. veel plezier morgen!

Anoniem zei

nog een 'stille kijker' hier, proficiat zowel met je site als de trouw van je broer.

Hanne zei

Proficiat!

En 200, dat is hélemaal niet weinig :)

Eline zei

Gefeliciteerd!
Ook ik ben een (meestal) stille bezoeker;)

Kaya zei

Een jaar al, tijd gaat snel.
Gefeliciteerd en viel spass op de bruiloft!

Xx Kaya

romance zei

ik volg hem nog maar pas maar toppie is je blog , feli

Annelieke zei

Gefeliciteerd! Hopelijk houd je het nog lang vol ;)

Anoniem zei

toch nog een late proficiat! ik was een tijdje niet erg vaak op het net, maar vanaf nu word ik weer een van je regulars ;)