vrijdag 16 april 2010

Maybelline : The falsies mascara

Eindelijk kan ik terug bloggen!
de muis van mijn pc had het gisteren begeven , zo irritant!

Maar goed, ik wil jullie even updaten over de nieuwe mascara die ik sinds kort in
gebruik heb: Maybelline The Falsies.
Eigenlijk review ik niet zo graag mascaras, deze werken voor iedere persoon anders en mijn
mening kan totaaaal het tegenovergestelde zijn dan die van jou. Maar alleen al voor de cute
roze verpakking gaan we ervoor!

Het resultaat (ik ben trouwens mijn wenkbrauwen aan het laten bijgroeien, had teveel weggeëpileerd een tijdje terug :s, dus ze zijn nu even een mess):


Geen spectaculair resultaat voor een mascara die het valse wimpers-effect beloofd he?
Verlengen doet hij eigenlijk goed maar ik ging er vanuit dat dit een volume mascara zou zijn
en dat valt een beetje tegen.
Maar slecht is deze mascara zeker niet dus ik gebruik hem gewoon op.

Conclusie:
Heb jij al redelijk gekrulde wimpers en heb je dus meer behoefte aan extra lengte, dan raad ik
je deze wel aan. En hij krijgt nog een pluspunt van me omdat er echt geen klontertje te
bekennen viel. Voor mijn wimpers is hij middelmaats, maar ik heb dan ook korte rotwimpertjes.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Marijke zei

mooi resultaat!

Laetitia zei

Ik heb hem ook,en ik vind hem heel goed,behalve dat 'ie ietwat klontert.
xx

Anoniem zei

heb deze mascara al een tijdje en bij mij doet hij zijn werk prima! ik gebruik zelden een wimperkruller maar deze mascara met wiperkruller doet wonderen voor mij!

Anoniem zei

ik vind je wimpers wel mooi hoor!

Tessa zei

thx Elke :) ik ben gewoon het meest onder de indruk van de Maxfactor mascara's denk ik

BeautyLoves zei

Ik breng drie laagjes van deze mascara aan voor het gewenste volume/valse wimpers-effect. Tussendoor elk laagje een beetje laten drogen (niet lang hoor, gewoon eventjes, zodat het niet meer echt nat is). MaxFactor ken ik nog niet, wat raad je daarvan aan voor volume?

Tessa zei

Ahja ik doe wel altijd maar 1 laagje, meerdere + tussendoor laten drogen is slecht voor de wimpers he (ik voel dat ook echt,krijg er pijnlijke wimpers van). Van Maxfactor raad ik de Masterpiece Max aan, een zwart flesje met goude letters. Heel vergelijkbaar resultaat met sommige high end mascara's bv dior ofzo vind ik zelf.