vrijdag 9 april 2010

Essence lash & brow gel

We zitten al bijna aan het einde van de drugstore review-week en vandaag bespreek
ik de Lash & brow gel van Essence.



Een hele hoop meiden hebben deze gel in hun stash liggen, ik vroeg me altijd af of het wel effectief iets deed. Maar voor die 2 euro wou ik het wel uitproberen.

+ punten:
- temt de wenkbrauwen
- plakt niet
- knoeit niet (fijn borsteltje)
- goedkoop

min punten:
- doet niks voor de wimpers
- de inhoud zal snel vuil worden als je wenkbrauwpoeder of potlood gebruikt

Algemene indruk: fijn spul! ik gebruik het dus enkel voor mijn wenkbrauwen en ik
moet zeggen dat ze de hele dag mooi in model blijven.

Dan nog even iets anders:
ik neem mijn woorden terug over de catrice lipliners, ik heb hier wel eens
over geschreven dat ze best fijn waren voor hun prijs maar ze zijn gewoon maarhalf gevuld!
wat een oplichterij. Wanneer het potloodje nog lang is denk je er ook nog lang mee toe te
komen maar ineens tijdens het slijpen kwam de inhoud eruit!
de rest van het potlood is gewoon een lege holte... hopelijk was het alleen bij mijn potloodje
maar ik vrees van niet.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Laetitia zei

Jammer van het potloodje:(
Dze gel werkt zotezien fijn!^^
x

katrien zei

Die gel is niet slecht neej, heb al vaker gehoord dat duurdere niet veel meer doen

Springlover zei

Ik heb de gel ook, superspul, alleen ik vervang hem vrij regelmatig vanwege het verkleuren ervan (vind het er vies uit zien). En de Catrice lipliner is een schande!

Annelieke zei

Ik hoop niet dat het bij mijn lipliner ook zo is dan. Hoe lang had jij deze liner al?

En die gel heb ik ook voor mijn wenkbrauwen, erg fijn inderdaad :)

Marijke zei

vind deze ook heel fijn!

Hanne zei

Ik ga deze es voor mijn wenkbrauwen kopen dan :)