dinsdag 20 april 2010

Zonnebanken & Nifri superbruiner

Ik gebruik dit product al zeker 2 jaar maar schreef er nooit wat over om reacties
te vermijden als: 'van zonnebanken krijg je kanker' etc.

Maar waarom zou ik er niet over schrijven? er zijn vrouwen genoeg doe af en toe
eens onder de zonnebank gaan, en ALS je er onder gaat kan je het maar beter
veilig doen, met het smeren van een beschermend product.

Ikzelf ga echt niet vaak onder de zonnebank, in de winter gebruik ik zelfbruiner om van
mijn lijkenkleurtje af te geraken. Alleen nu het mooier weer wordt wil ik toch overal egaal
bruin zijn zonder elke dag te moeten scrubben en zelfbruinen, en dan ga ik een paar keer
onder de zonnebank om al jurkjes te kunnen dragen.

Over het product:

Nifri is een hoogwaardige huidverzorgende zonnebankcreme speciaal ontwikkeld
voor huidtypen 1 en 2 (ik heb dus de creme voor een lichte huid). Het product bevat
bruinversnellers en door toevoeging van Q10 en vitamine E wordt de huid optimaal
beschermd tegen voortijdige huidveroudering en rimpelvorming. Het is zowel geschikt
voor lichaam en gelaat.


dat valt er dus te lezen op de verpakking, maar ik kan jullie uit eigen ervaring vertellen
dat het ook effectief werkt. Ik vergat 1 keer mijn flesje Nifri mee te nemen naar
het zonnebankcentrum en ik was knalrood verbrand! terwijl ik voor dezelfde duur
eronder was gegaan als anders. Het is dus weldegelijk belangrijk om een beschermer
voor je huid te gebruiken, en een gewone zonnecreme is niet hetzelfde en ook niet voldoende.

en om de preek nog even compleet te maken:
ga asjeblieft niet elke week onder de zonnebank en ook nooit te lang,
ik wil niet schuldig zijn aan verbrande lezeressen en jullie willen er niet uitzien als:
een rode guido :p

xoxo Tessa

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha, een rode Guido! Geweldig! :D
Ik gebruik deze superbruiner ook en vind het ook een erg fijn product!

Anoniem zei

haha die foto :') omg
ik ga zelf niet onder de zonnebank en ook zo min mogelijk in de zon, ik verbrand veel te snel dus ik heb mijn spookheid omarmd :P

Myrna zei

Sexy hoor die jongens! Hahaha vreselijk zeg! Bij mij word t ook weer tijd dat ik een beetje bruiner word door de zon, ik heb namelijk nooit zin om onder de zonnebank te gaan liggen. En met zelfbruiners heb ik meerendeel slechte ervaringen haha

Anoniem zei

omg die guido's hahahaha geweldige post, je ziet inderdaad wel eens van die mensen lopen wat altijd zonnebank-rood zijn, echte kankerhuidjes :s

Saskia zei

Nu het toch over zonnebanken gaat, ik heb een vraag. Je hebt toch ook van die mini zonnebanken in het klein, enkel voor je gezicht? Sorry voor de omschrijving, maar ik kom maar niet op het woord ;) Maar nu mijn vraag: is zo'n toestel voor je gezicht even schadelijk als een echte zonnebank voor je hele lichaam? Kun je me daar over informeren als je wil, want ik zit al enkele jaren te loeren naar die spullen in de winkel ;) En gebruik jij onder de zonnebank voor je gezicht dan ook Nifri, maar dan een tube speciaal voor het gezicht ofzo?

Tessa zei

@ Saskia: Ik noem het gewoon een 'gezichtsbruiner':) die dingen zijn even schadelijk denk ik hoor, tenzij er met zwakkere lampjes gewerkt word maar dan krijg je ook geen schitterend resultaat.
& ik gebruik echt maar 1 product, nifri is ook geschikt voor op je gezicht (daar smeer ik trouwens het meeste op want mijn gezicht verbrand sneller dan mn lichaam) xx

Laetitia zei

Handig!
Maar ik gebruik dat eigenlijk niet^^
xx

Masja zei

haha, die foto's :)
Ik heb je trouwens getagd voor de Sunshine Award, zie mijn blog morgen :)

Anoniem zei

Ik ga ook niet zo vaak maar als ik ga gebruik ik Delight-exclusive superbruiner, die is niet op dieren getest, vind ik dan weer belangrijk.
:-)

Betty zei

Haha, die foto maakt het artikel wel compleet moet ik zeggen. Spijtig genoeg ken ik wel enkele van deze mensen die er zo uit zien!

Krista zei

Wat een prachtige foto! Ikzelf gebruik ook altijd creme. Als ik dit niet gebruik dan kom ik er rood onderuit en dat wilt niemand!

Anoniem zei

Alleen staat er nergens op de Nifri fles (of waar dan ook) hoe het gebruikt dient te worden. En geen mens die dat kennelijk weet.
Het dient dus NIET (!) opgesmeerd te worden voor of tijdens het gebruik van de zonnebank. Want dan blokkeer je de UV opname in de huid. Het is bedoeld voor de dagen TUSSEN het gebruik van de zonnebank. Om de huid te voeden en te voorzien van bevorderende stofjes en vitamines.

Unknown zei

Ik smeer voor t zonnen in en daarna met de Nifri lotion.Dit doe ik al 5jaar zo
Geen probleem .Bij geen zon buiten 1x perweek .Bij mooi weer en zon NIET