woensdag 28 april 2010

Mac lipstick : Ever Hip

Ik beloofde er snel een review over te schrijven nu de lipstick misschien nog in sommige
Mac stores ligt, hij maakt namelijk deel uit van een limited edition lijn. Ik kocht hem zelf
ook pas een paar dagen geleden dus wie weet heeft jouw mac counter er nog een paar liggen.

Ever hip
Deze lipstick heeft een cremesheen formule, wat wil zeggen dat hij bijna zo glossy is
als een lipgloss, niet uitdrogend dus. Veel beauty gurus en blogsters hebben deze lipstick
en ik ben dan altijd bang dat hij gewoon overhyped word maar toen ik deze lipstick in
het echt zag was ik verkocht!

en hier komt dan de swatch, haha let niet op de kromme bek maar dit was toevallig
de beste foto qua kleur:
Hoewel hij op de foto nog ietsje rozer uitziet, in het echt is hij meer koraalkleur, moeilijk
op camera vast te krijgen.
Ik twijfelde eerst nog een beetje om hem te kopen omdat ik al een koraal lipstick had
(Costa chic) maar ze bleken totaaal niet op elkaar te lijken!
links zien jullie de 'Costa Chic' en rechts in de mooie witte limited verpakking de 'Ever hip'.

nog even de swatches op mijn hand ter vergelijking, again de rechtse is Ever hip.

Uiteindelijk ben ik dus blij met mijn keuze om hem toch te kopen, Costa chic is super
maar ook wel een beetje opvallend en zeker niet voor dagelijks gebruik. De Ever hip
daarintegen kan je zeker dragen naar school of het werk. I love this lipstick!
prijs: €17,50.
xoxo Tessa

10 opmerkingen:

katrien zei

moooooooi echt een cute kleurtje

Laetitia zei

Ik wil hem ook nog graag kopen ;)
x

Saskia zei

Je hebt een mooie mond ;)

Marijke zei

mooi kleurtje!

Maaike (Honestbeauty) zei

Prachtig! Op de promopics vond ik hem niets maar nu ik swatches zie ...

BeautyLoves zei

Heel mooi!

Selina zei

Wauw, das echt een super mooi kleurtje!

steffi zei

mooie kleur, en costa chic is inderdaad super opvallend :D ook mijn dagelijks kleurtje niet

Tessa zei

@ maaike, dat was mijn reactie ook ja :d promopics zijn nooit te vertrouwen

Anoniem zei

ik ben niet vaak in de verleiding om mac spul te kopen, maar deze is echt cute! de kleur én de verpakking.. mss dat ik hem koop als ik hem nog zie