zondag 18 april 2010

Nail of the day: Londons weather forecast

Yuk, laatste dag van mn vakantie! en alsnog slaag ik erin om moe te zijn na die 2 weken :)
maar veel 'uitrusten' doe ik nooit, ik kan ook absoluut niet uitslapen tot 12u ofzo, gebeurt zelden.
Maar ok , dit is een waarschuwing dat er waarschijnlijk maar weer om de dag updates komen.

Gisteren bracht ik het grijze lakje van de nieuwe catrice lijn op: London's weather forecast.
Grijze nagels zijn al een tijdje te zien op de catwalk en bij de celebs:

Het zou de meer draagbare versie zijn van de gedurfde zwarte nagellak, daar speelde
Catrice dus goed op in.


1 laagje dekt perfect:
Ik ben over dit lakje zelfs nog meer tevreden dan over de vorige die ik jullie toonde
(clay-ton, my hero). Zoals jullie kunnen zien is 1 lakje meer
als voldoende en dat gebeurt niet snel bij goedkope nagellak.
Ook het borsteltje werkt prima, ik heb me nog niet kunnen betrappen
op uitschuivers of knoeisels op mijn vingers :).
Kan niet wachten om het mintgroene lakje uit te proberen!
Catrice nagellak: €2,50 @ het kruidvat.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Annigje zei

Prachtige kleur! Ik ben blij dat ik deze ook heb :D

Laetitia zei

Ik heb die ook,en ik vind het een PRACHTIGE kleur!!
Looooove!^^
Ik ga vanmiddag lost in mud opdoen. ;)
x

Saskia zei

mooi, er lijkt precies een beetje blauw door de lak vermengd te zijn. mooooi ;)

Anoniem zei

deze wou ik dus het liefst en heb ik nog niet gevonden! :(

Eve zei

lovely

Anoniem zei

Wat heb jij mooie nagels!
Bij mij dekt hij net niet in 1 laag, maar het is een super mooi lakje inderdaad!

Justine zei

Ik heb 'm ook, hij is ook heel mooi met een matte topcoat!