zaterdag 24 april 2010

Shoplog 24 april

Wat een zalig dagje om te gaan winkelen was het vandaag!
Helaas vond ik het qua kleding een beetje tegenvallen in Maastricht,
het zal wel aan de bloemen en bolletjes patronen-mode liggen die mij niet zo bevalt.

Desondanks heb ik wel een aantal dingetjes gekocht en.. mijn lipstuff-nobuy geschonden :(
achja ik heb het best lang volgehouden, een paar dingen weggegooit + een paar dingen
opgemaakt dus zie het als een beloning :p

Ruffle topje
Zwart bodycon rokje (alsof ik er nog niet genoeg heb) met rits vanachter

Zwarte jumpsuit/romper of hoe je het ook wil noemen


yup, I like to wear black!

En dan nog een aantal beauty spulletjes waar jullie nu de preview van krijgen...

en binnenkort wel meer over zullen horen ;)

xoxo Tessa

12 opmerkingen:

Laetitia zei

Wow!
Echt leuke dingen!
Die lajes zijn superleuk!
En die MAC dingen ook!
Ook je kleding vind ik leuk!
Heb je misschien aan-foto's?
x

katrien zei

ik wil ook wel aanfoto's zien, zo'n rompertje is hardstikke leuk voor op het strand denk ik!!! ben ook benieuwd naar je mac dingen ;))

Tessa zei

dankje dames, ik zal morgen proberen aanfoto's te maken. Vanavond ga ik uit dus het zal er nu niet meer van komen xxx

Saskia zei

Ik heb vandaag ook het een en ander gekocht.

mooi !!

Anoniem zei

haha ik hou net van bloemen (niet alle..) en bolletjes, maar het waren allemaal hippie/indianekleren die ik tegenkwam :')
en dat je al genoeg zo'n rokjes hebt: ach, never change a winning team ;)

sofie zei

leuke spulletjes! vooral dat eerste topje is mooi
x

Kaya zei

Ik vind je jumpsuite cute!

BeautyLoves zei

Ooh, ik zie MAC! ;-D

annelien zei

leuk! en een rokje in kissie-style, hihi

Lisan zei

Ooo, ik HOU van dat topje! :D:D
xx

Maaike (Honestbeauty) zei

Dat topje zou ik er ook meteen uitkiezen, echt mooi!

Unknown zei

leuk shoplog! en ik zie dat je mad as a hatter hebt! leuk!