zaterdag 3 april 2010

Sephora mozaïek bronzer

Het volgende Sephora product dat ik tijdens de actie kocht is ondertussen ook aan een grondige test onderworpen: de bronzer in 'Archipel intense'.

Bij de Sephora verkopen ze een stuk of 5 verschillende bronzers, voor ieder wat wils.
Ik koos voor een lichte kleur met weinig shimmer.
Zoals je kan zien bestaat de bronzer uit allemaal verschillende vierkantjes,
een zogenaamde mozaïek bronzer.

Ik wou sowieso weer eens een nieuwe bronzer proberen en ik moet zeggen dat deze me heel goed bevalt!

pluspunten:
- de verpakking en bronzer zelf zien er leuk uit.
- hij heeft weinig shimmer/glitters.
- het product bevat spf15, altijd goed voor in de zomer.
- hij blijft redelijk goed zitten.

minpunten:
- Sephora is geen budgetmerk en indien je hem buiten de actie koopt zal hij
rond de €14 kosten.
- helaas is er nog geen Sephora filiaal in België, in NL heb je er zelfs maar een aantal.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Beautyshiine zei

Die bronzer vind ik erg mooi!
Alleen jammer dat er zoals je al zei in Belgie geen Sephora is,en dat ie zo duur is :(
Verder vind ik hem heel leuk!
x

Saskia zei

hij ziet er mooi uit :))

Anoniem zei

leuke review. Jammmer van de berijkbaarheid van sephora hopelijk komt het snel ook naar België, ze hebben mooie producten.

marjolein zei

Deze wilde ik ook erg graag hebben! Helaas hadden ze alleen nog maar hele donkere kleuren en dat staat niet mooi bij mijn lichte huid.