donderdag 16 september 2010

Beauty haul

Ik liet jullie eerder al weten dat ik al een maand aan een Mac no-buy bezig ben maar ik denk dat ik maar aan een volledige beauty no-buy moet gaan doen!

Beauty haul van gisteren:

Yves Rocher
- Limoen douchegel
- Concealer
- Nagellak

Kruidvat
- Inecto shampoo
- Inecto conditioner

- Sponsjes voor nailart
- 2 Catrice lakjes

Douglas

- Gezichts en lichaams wax

Opzich is het niet zo veel maar ik kwam wel thuis met het gevoel 'heb ik dit wel allemaal nodig?'
Mijn nagellak collectie blijft maar toenemen en shampoo's en douchegels heb ik ook nog in overvloed. Ik ga me dus proberen aan een volledige beauty no-buy te wijden! sowieso deze maand nog en hopelijk heel oktober ook nog (tenzij iets echt op is). Wish me good luck ;)

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

BeautyLoves zei

Veel succes!!

Katrien zei

De shampoo's van Inecto zijn zo goed. Mijn kapper gebruikt dit zelfs!!!

Kashmira zei

ah dat gevoel ken ik! Veel succes met je no-buy! (En nu weet ik wat inecto is!:)

Laura zei

Hahahaa. Dat lakje van catrice is heel mooi! Heb ik ook! Ik moet ook maar eens aan een NO-BUY beginnen, hihi.