maandag 27 september 2010

Random shoplog

Hmz.. ik had gezegt dat ik ging minderen met shoppen maar ik heb best wel gefaald deze week.
Dit zal dan ook (hopelijk) de laatste shoplog zijn voor een tijdje. Een truitje hier of daar sta ik nog toe, maar geen grote shoplogs meer. Ik vind namelijk van mezelf dat ik ook af en toe wat moet sparen en dat lukt natuurlijk niet zo goed als je dichtbij een grote stad woont.

Eerst en vooral ben ik vrijdag opnieuw naar de Primark geweest.. met het excuse dat mijn moeder daar ook wel eens een kijkje wou nemen. Ik had me voorgenomen alleen 1 tas te kopen, failed!

Vond nog een lang zwart basic truitje:
Cute roze met grijze pyjama:
Grijze tas met roosjes (vraag me alleen af hoe vaak deze gebruikt zal worden):
Zwarte lak flatjes, het zijn van die buigzame schoentjes dus ze zitten heerlijk:
Roosjes ring:
Keychain voor aan een tas ofzo te hangen:
Grijs basic shirt van Pimkie:
Khaki groen vest van Bershka:
Slangenring van de Six:
Er ontbreekt nog een bruin vest, die heeft mn zus al gepikt en aan dus die staat niet op foto.
En qua beauty producten heb ik me wel braaf aan mn no-buy gehouden, kocht enkel benodigdheden.
- Nieuwe babyshampoo,de vorige is op en deze kost echt maar rond de 1 euro en is prima om je kwasten mee te wassen.
- De maxfactor mascara's waren in de aanbieding dus ik heb er nu 2 voor 17 euro in plaats van
34 euro. De Maxfactor mascara die ik nu gebruik is bijna op.
Ik kan nu dus weer even voort en qua kleding heb ik helemaal geen excuses meer over want mijn kasten puilen uit. Ik waag me aan een volledige no-buy!
xoxo Tessa

10 opmerkingen:

Sweetycarly zei

Wat een leuke shoplog, kben vooral dol op die slangenring hoeveel heeft die gekost als ik vragen mag??

BeautyLoves zei

Oh je pyjama vind ik geweldig!!

Marijke zei

Die pyjama is leuk!!

Marijke zei

sorry, voor de 3 reacties.. ;-) Pc liep even vast en ik bleef maar klikken!

Tessa zei

haha geeft niks Marijke. En Carly, die slangen ring was rond de 7 euro geloof ik. xxx

Josephine zei

Oeeeh die tas <3

Kaya zei

Een volledige no buy wow ambitieus hahaha. Ik durf het niet eens meer uit te spreken. Maar ik moet wel zeggen dat je je qua beauty producten toch al in weet te houden, want daar ligt meer jouw zwakke plek zeg maar. Bij mij ist kleding en dat lukt dus totaal niet. X

perfectly real zei

die tas !!! love it

Tessa zei

Kaya idd met beauty producten nobuy ga ik het moeilijker hebben :p maar tot nu toe lukt het prima. Ik shop niet online dus dat scheelt qua in verleiding komen met kleren :)

Sanne zei

Haha ik heb dezelfde pyama :)