woensdag 1 september 2010

Favorieten van augustus

Het is alweer september, wat is de zomer snel voorbij gegaan! maar goed..
jullie weten dat ik dit artiekel niet elke maand schrijf omdat mijn favorietjes niet zo snel veranderen, maar ik moet zeggen dat ik in augustus toch heel vaak naar bovenstaande producten heb gegrepen!

- de 2 roze Catrice lakjes zijn 'Hot or not' en 'Just married' , twee kleurtjes die ik vaak heb gedragen sinds ik ze heb.

- over het Essence return to paradise palletje hebben jullie ook al vaker kunnen lezen op mijn blog, lekker felle zomer kleurtjes

- daarnaast zien jullie een Catrice highlighter, ik weet niet of deze in het vaste assortiment zit maar ik hoop van wel want hij is bijna op!

- de Mac bronze olie van de To the beach collectie, hier heb ik mijn benen mee ingesmeerd telkens wanneer ik uitging

- Mac fix+, zoals jullie misschien wel weten vind ik het geen echte must have omdat hij nogal duur is voor een fixatie spraytje. Maar ik beken dat ik hem toch regelmatig op me heb gespoten de afgelope maand

- Bourjois contour clubbing waterproof oogpotlood, een hele lange naam voor een super goed en longlasting oogpotlood. Ik ga deze helaas moeten weggooien, hij is te klein aan het worden om nog fatsoenlijk te kunnen vast pakken.

- Sephora lipgloss nummer 14, een super fijn en niet te duur nude glossje

- Lavendel olie, ik ben een heel onrustige slaper en een druppeltje hiervan op mijn kussen heeft me al een beetje beter laten slapen. Ik had hem een tijdje niet meer gebruikt en nu in augustus hem als het ware terug gevonden.

Er zitten helaas een aantal limited edition producten bij maar dit waren sowieso mijn favorietjes van de maand augustus. Voor de mensen die vandaag hun eerste schooldag hebben, veel succes!

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke favourites ik ben ook gek van fix+

Saskia zei

Je ziet amper het flesje lavendelolie door de stickers erop :D

Veel plezier met pulken om het te verwijderen ;)

Er zitten zeker mooie spulletjes tussen ;)

^^

Tessa zei

haha Saskia ik laat dat erop zitten hoor, het zijn de prijs stickertjes nog altijd.

Anoniem zei

Leuke favorietjes! Gelukkig voor mij geen eerste schooldagen meer :-)