vrijdag 24 september 2010

Top 5 herfst/winter nagellak

Nu het kouder word valt het me op dat ik naar andere kleurtjes nagellak grijp in mijn stash dan in de zomer. Doen jullie dit ook of draag jij zonder er bij na te denken lekker de hele winter lang roze nagellak? dat kan ook natuurlijk, er zijn uiteraard geen regeltjes voor.

Ik deel vandaag mijn 5 must have kleurtjes voor de herfst en winter met jullie. Ik heb niet al deze kleuren in mijn bezit dus de meeste foto's komen van google puur ter inspiratie.

In willekeurige volgorde:

- Een klei-achtige kleur als 'Clay-ton my hero' van Catrice
- Een donkergrijze kleur als 'London's weather forecast' van Catrice
- Een khaki kleurtje (deze zocht ik zelf ook nog) bijvoorbeeld 'Sew psyched' van Essie
- Een mooie donkerrood als deze 'Malaga wine' van O.P.I. eigenlijk mag het zelfs nog wat donkerder
- Een donkerblauwe kleur als 'Ink' van O.P.I.
de meeste kleurtjes hiervan zou ik niet zo snel dragen in de zomer. En langs de ene kant ben ik dus wel blij dat het terug kouder word dan word het weer lekker experimenteren met kleurtjes.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Anoniem zei

donkere kleuren zijn dus beter in de winter? goed om te weten. ik heb de grijze van Catrice al!

Tessa zei

Ligt eraan wat je leuk vind he, ik draag zelf bijvoorbeeld geen geel of lichtblauw op mijn nagels in de winter, vind dat zo zomers :)

steffie zei

Ik heb die blauwe van O.P.I én die Clay-ton-my-hero van Essence, toevallig dat jij ze hier samen op je weblog zet!

Liefs, Steffie
www.depoederdoos.com