dinsdag 7 september 2010

Shoplog

Het was al weer een tijdje geleden dat ik een shoplog had gedaan. Dit komt omdat ik vaak maar 1 of 2 dingen tegelijk koop en dat zet ik dan niet op foto, enkel de wat grotere hauls.

Een paar dagen geleden ging ik voor het eerst naar de Action, een winkel waar ik al vaak over had gehoord. Je krijgt er een hele hoop prullen/rotzooi maar ook best leuke dingen.
Hier mijn kleine buit:

- juwelenkistje
- slakkenslijm lotion (voor mama)
- body scrub
- nepwimpers
- panty
- speeltjes voor de kat

niet echt spectaculair dus. Het juwelendoosje paste totaal niet bij mijn kamer dus ik verfde
hem meteen die dag nog roze:
cute he?

Gisteren ben ik dan nog even met een vriendin naar Maastricht gegaan en daar heb ik ook nog enkele dingetjes gekocht.

Kaki jeanslegging van de H&M (valt niet mooi op foto te krijgen maar hij is super)

Het is dus deze maar dan in het legergroen:

Leverkleurig jurkje van Sting

Knalpaarse pumps van bij de Dolcis (was een koopje)

En qua beauty spullen heb ik mij braafjes ingehouden (ik probeer me te wagen aan een no-buy)
- een nude kleurig nagellakje van de H&M
- Essence gelliner

xoxo Tessa

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke shoplog! Love the shoes!

Anoniem zei

Leuke shoplog! Love the shoes!

Anne zei

Leuke schoenen! En dat ze een koopje waren, maakt het nog leuker! ;)
Ik ben benieuwd naar de gelliner van Essence. X

BeautyLoves zei

Ferme schoenen!

Anoniem zei

mogen we een revieuw van de gel eyeliner?

Kaya zei

Legergroene jeanslegging is mooi! Helemaal de kleur nu, I love it. En die van H&M zakken tenminste ook niet van je ass zoals die van Pieces. Verder vind ik dat sieradendoosje superleuk zo geschilderd, ik ben daar dan altijd te lui voor haha.

Saskia zei

haha, dat doosje heb je mooi geverfd ;)

Masja zei

leuke shoplog! Ik heb die scrub ook, maar hij doet me denken aan was middel :')

KIM zei

Oeeeeehh de bodyscrub van de action is Lovely!! :)

Tessa zei

ik heb de scrub nog niet geprobeerd, heb nog eentje in de douche staan voor het moment :)