zondag 12 september 2010

Hema top coat Matt

Jullie kennen hem vast al, de matte topcoat van de Hema.
Ik hou zelf wel van mooie blinkende nagels en snapte de trend dus ook niet echt toen er matte topcoats op de markt kwamen.
Toen ik er eentje bij de Hema zag staan voor een paar euro besloot ik het toch maar eens te proberen.
Je brengt deze topcoat aan over welke nagellak je ook maar wil en het product belooft er een matte finish van te maken.

Hier 2 voorbeeldjes:

Gosh 'Wild Lilac'
Etos quik dry '09'
zoals je kan zien is het verschil huge! dan valt je pas op hoe erg alle nagellakjes blinken.

Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden, ik blijf het raar vinden en moet ook eerlijk bekennen dat ik de topcoat niet meer gebruikt heb na deze swatches.
Vinden jullie het wel iets extra's toevoegen?

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

BeautyLoves zei

Ik heb het niet zo op de matte trend, ik hou van glanzende nagellak :)

Kaya zei

Hetzelfde als hierboven wordt gezegd geldt voor mij, I like the shine!

Kashmira zei

Ik vind niet zo mooi bij creamlakjes, bij holo lakjes vind ik het wel leuk:)

Sharona zei

Ik sluit me aan bij Kaya!

Jorna zei

Ik heb deze topcoat ook! Hij is heel erg mooi over een super shimmery lakje.