woensdag 29 september 2010

Catrice Oceana oogschaduw

Ik weet het ik loop weer eens achter, deze collectie ligt al lang niet meer in het Catrice schap
maar ik viste nog een oogschaduw van deze collectie uit een rommelbak bij het Kruidvat in Maastricht. En er lagen er nog! dus misschien zijn ze bij jullie ook nog in de rommelbakken te vinden.

Helaas heb je dan wel de vieze plakranden op je doosje van de korting stickers:
Er waren maar 4 kleurtjes oogschaduw in deze collectie en ik kocht 'Sandy beach' de nude kleur.
What can I say.. ik ben er zooo blij mee! ik verwachtte er niet veel van omdat ze in de sale bakken nog €1,25 waren ofzo maar wat een pigment:
Ik raakte de oogschaduw amper aan op het plaatje hierboven. Zo zie je maar, soms moet een oogschaduw niet duur zijn om goed te zijn. Wel raad ik aan altijd een oogschaduwbasis er onder te gebruiken want de prijs zegt misschien wel iets over de houdbaarheid.

1 veeg over mijn hand (die de pigmentatie niet tot zijn recht laat komen, mijn handen zijn altijd het witst van mn lichaam):
Altijd leuk als je zo'n goedkope meevaller vind he? ik swatchte de groene kleur van deze Limited Edition lijn ook in het Kruidvat en die was net zo gepigmenteerd! dus ik heb een beetje spijt dat ik hem heb laten liggen. En daarbij blenden ze ook nog eens fijn.
Ik raad jullie dus allemaal aan om even in zo'n rommelbak te snuffelen als je er toch voorbij loopt en op zoek te gaan naar deze 'Oceana oogschaduws' van Catrice.
xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Keerthana zei

Mooi! Ik vind de mono eyeshadows van de LE lijnen van Catrice en Essence altijd fijn. Ik zag laatst een bruine oogschaduw uit deze lijn voor 1 euro.. maar hij was kapot. Echt balen, want hij was echt mooi!

BeautyLoves zei

Mooi kleurtje en goed gepigmenteerd! Ik heb al vaak in de rommelbakken gekeken, maar bij ons zit er echt nooit iets leuks in :(

Anoniem zei

Dat ziet er indrdaad niet slecht uit, me likey

Kashmira zei

Die heb ik ook! Ik heb ook nog twee andere oogschaduw's van deze lijn en die zijn heel goed gepigmenteert! Leuk dat je dit met ons deelt!