maandag 20 september 2010

Primark shoplog en ervaring

Een paar dagen geleden ging ik voor het eerst naar de Primark in Luik met mijn zus.

We waren er beiden nog nooit geweest maar hoorden wel goede verhalen van andere mensen,
het zou een soort super cheap H&M zijn. Of ik het met die beschrijving eens ben hoor je op het einde
van het artiekel.

Eerst de buit:

1 gigantische zak van mijn zus en 1 van mij, maar de inhoud valt best wel mee.

Ik heb zelf helemaal niet veel kleding gekocht.
Om wat basics aan je kast toe te voegen is de Primark wel ideaal maar voor de rest moest ik al goed zoeken om iets leuks te vinden.
Ik kocht dit basic leverkleurig kolkraag truitje:
Dit lace topje vind ik dan wel weer leuk:
Aanfoto:
Een vestje met versieringen op de schouders:
De foto hierboven is crap, hij is dus zwart:
Korte zwarte fuggs, op de foto lijken ze ook grijs maar ik heb de product-foto's heel snelsnel gemaakt in slecht licht excusez-moi.
ze waren gewoon heel goedkoop en sinds ik toch altijd koude voeten heb...
Ik kocht ook nog grijze/taupe achtige pumps met een klein hakje van 6cm, fijn om mee te gaan werken.
Een zwarte handtas met gouden details:
er waren zo veel leuke tassen!!! ik moest me echt bedwingen want ik had mezelf op voorhand beloofd maar 1 tas te kopen :p
En dan nog een paar accesoires:

2 piercings ter reserve, nu hopen dat ik ze kan verdragen.
armbandje met steentjes:
De cutest oorbellen, strikjes!
9 dingen, en raad eens hoeveel ik moest afrekenen aan de kassa? 58 euro! super cheap!
Alle juwelen waren zowieso 2 euro, schoenen kosten daar ook rond de 15 euro en sommigen zelfs minder. En ok ik ga je niks wijs maken er ligt ook véééééél troep en daarom heb ik ook niet zo veel kleding gekocht maar qua accesoires is de winkel echt wel iets voor mij. Ze hadden ook veel prachtige pumps maar de maten waren echt 2 uiteresten, ofwel 40/41 ofwel 36jes en ik zit daar net tussen in.
Bezoekje aan de Primark iets voor jou?
- Ja als je veel basics draagt. Of als je een accessoire junky bent, tassen en juwelen zijn er belachelijk goedkoop en er zitten leuke dingen tussen.

-Nee als je een heel aparte stijl hebt dan ga je er je ding niet vinden, zoals ik al zei ze hebben bijna alleen basics. Vind je winkels als de H&M al niks, dan kan je de Primark ook wel overslaan.

In België vind je Primark tot nu toe enkel in Luik en in Nederland in Rotterdam.
xoxo Tessa

11 opmerkingen:

Jessica zei

Euh, er is echt geen Primark in Brussel hoor!

Tessa zei

dan zal die er binnekort wel komen neem ik aan want ik vind op google als ik Primark opzoek 'Rue du commerce 29-31, Brussel' ;)

Anoniem zei

Ik wil er ook graag heen maar heb geen Primark in de buurt :'(

Anne zei

Die oorbellen vind ik echt super!!
Jammer dat er niet in elke provincie een Primark is. xx

Jorna zei

Primark is de bomdiggie!
Leuke aankoopjes heb je gescoort!
Jammer dat ik geen Primark in de buurt heb... :(

Katrien zei

ahhhhhrrgg ik wil ook naar de primark =:( ze moeten er dringend meer gan bouwen

perfectly real zei

daar wil ik ook naar toe !!!
het lace topje is echt prachtig !!!

Anoniem zei

Ik vind Primark echt geweldig.. ook al is het niet helemaal je ding, het is zo goedkoop dat je er toch altijd wel wat vindt. Vind ik tenminste! Ik heb er zelfs nog een tijdje gewerkt (in Rotterdam) maar al mijn salaris had ik dus al uitgegeven voordat ik thuis kwam :( Haha

Tessa zei

haha dat geloof ik meteen Priscilla ;) mijn +50 euro was er ook snel doorheen, en ik was maar een uurtje daar geweest

Kaya zei

Leuke tas en vest Tessa! Ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met de Primark. Soms hebben ze echt super dingen maar ik kom er ook weleens, en Rdam is voor mij echt een teringeind reizen, en dan is het 3x niks grrr.
In 2013 komt er een Primark in mijn stadje dus dan is het probleem opgelost haha.

Bertine zei

Super toffe dingen! Ik heb al veel voorbij zien komen bij andere meiden vandaag op het station.