vrijdag 10 december 2010

Inecto shampoo & conditioner

Een aantal weken geleden schreef ik al eerder over een product van Inecto, het ging toen om hun Moisturiser maar stiekem ben ik erg fan van Inecto in zijn geheel. 'Stiekem' omdat ik normaal helemaal niet van kokos hou, sterker nog ik kan geen echte kokosnoot smaak of geur verdragen (in eten bijvoorbeeld). Maar bij de producten van Inecto heb ik daar helemaal geen last van, het ruikt zelfs lekker (heel zacht, kokos gemengd met een gewone creme geur). Dus ook aan de kokos haters: geef Inecto een kans!

Sinds kort gebruik ik dus ook weer de shampoo en conditioner van dit fijn merk en opnieuw ben ik een tevreden klant. De geur is bij Inecto producten altijd hetzelfde en hij blijft bij deze ook een tijdje in je haar hangen, dat vind ik altijd wel fijn bij shampoo's. De flessen bevatten bovendien 500 ml en ze kosten +- 5 euro per fles, geen slechte deal dus.

Ik heb al zowat alle merken van shampoo's en conditioners uitgeprobeerd in mijn leven en er zaten er zeker bij die niet voldeden aan mijn eisen (Pantene bijvoorbeeld). Vooral nu mijn haar erg lang geworden is ben ik de ideale proefpersoon.

Het resultaat met Inecto shampoo & conditioner:
Mijn haar is goed doorkambaar,glanzend en pluisvrij! kortom alles wat ik wil.

Inecto verkooppunten: Kruidvat, Essenza en De tuinen.


xoxo Tessa

13 opmerkingen:

Mitchin zei

Mooi haar *_*

Marijke zei

De conditioner heb ik al gehad en vond hem ook super!

Inez zei

Ik gebruik deze ook altijd :)

Katrien zei

Erg mooi lang haar heb je:-o. Ik heb wel eens last van pluis helaas maar ik ga deze shampoo ook eens testen dan.

Tabita zei

Ik heb hem nog nooit zien staan bij Kruidvat, de volgende keer maar eens op letten dan.

Silva zei

Dit lijkt me geweldig, vooral nu is mijn haar futloos.

Kashmira zei

Dat ziet er goed uit zeg! Ik ga dit merk ook eens uitproberen. Mooi haar heb je trouwens:)

Saskia zei

Wat een grote flessen, hé ;)

Keerthana zei

Klinkt goed! Ik dacht zelf ook dat de geur te overheersend zou zijn dus ik durfde het niet te kopen, maar nu ga ik ze toch maar een kans geven!

Demi zei

wauw, je haar is prachtig!
Was dat het al of komt dat echt door de shampoo?

Tessa zei

Oh ik ga je zeker geen wonderen wijsmaken hoor, k heb redelijk gemakkelijk haar :) maar t is wel een feit dat ik van sommige shampoo's pluiziger of statischer haar krijg. Dus deze is goed geslaagd bij mij :)

Anne zei

Deze ga ik ook eens proberen, ik hou van kokos!

Anoniem zei

En nu bij de action in de aanbieding!