zaterdag 18 december 2010

Shoplogje

Eigenlijk heb ik de afgelope tijd niet veel geshopt en normaal doe ik dan geen shoplog voor die paar dingen, maar ik weet dat sommigen het toch altijd fijn vinden om te lezen dus here we go.

Bij de sales van Sting kocht ik 2 lange truien oftewel trui-jurken, een taupe kleurige en een donkerblauwe:

Bij New Look een dun zwart vest met lace:

Van Pieces een nagellakje en 2 paar oorbellen:

Een nieuwe blendingblush van de Hema, gewoon om mijn paintpot mee aan te brengen want ik dip niet graag met mn vingers in potjes (hier doe ik nog wel een review over):

Een doosje haarverf. (vriendin van me zal me volgende week een nieuwe verfbeurt geven ;)

Oogcrème van L'oreal. Ze zeggen dat je vanaf 18 jaar best al kan beginnen met smeren tegen rimpeltjes, nou dan ben ik al 2 jaar te laat! ik ga het dus vanaf nu preventief gebruiken:

xoxo Tessa

10 opmerkingen:

Saskia zei

Tof! Had ik ook maar een vriendin die kapster is :D

Kashmira zei

Leuk shoplog! Mooie spulletjes. Ben benieuwd naar de revieuws van de Pieces nagellak en Hema blending brush

Kaya zei

Mooi vestje van de New Look. Ik ben gek op vestjes en jasjes, makkelijk te combineren.

Kun je laten weten hoe die Youth code bevalt? Ik ben fan van L'oreal producten maar toen ik in de winkel was zeiden ze dat de doelgroep voor Youth code 35+ was haha dus toen heb ik m maar laten staan. Ik gebruik al vanaf heel jong oogcreme en heb wel t idee dat t werkt. (Al nu wat minder want ik heb van de schrale wind en kou helemaal rode randjes onder mn ogen die zelfs met zalfjes niet meer weg te krijgen zijn :() Wow heel verhaal geworden..

Tessa zei

Haha oei! daar staat niks van op de verpakking. Ik gebruik het zelf toch niet elke dag en oogcreme voor een jonge huid vind je sowieso niet snel he k gebruik het altijd samen met mijn moeder :) zal hem wel eens reviewen binnekort

Silva zei

Leuke dingetjes gekocht! Die oorbellen vind ik super.

Jorna zei

De blendingbrush is de bom! Of hij fijn is voor creamy producten, valt te betwijfelen.. Hij is van echt haar namelijk, kun je beter een kwast van synthetisch materiaal voor gebruiken.

Katrien zei

rimpelcreme's zijn pas vanaf dertig, dus 10 jaar te vroep ipv 2 te laat ;).
Je moet het zo zien, vanaf rond je 18de begin je best met cremetjes smeren, beginnende zo licht mogelijk (zoals gels) en dan naar gelang je ouder wordt opbouwen. Aangezien je nu al zou beginnen met rimpelcreme's, heb je niets meer om naar op te bouwen eens je huid het wel nodig heeft.

Tessa zei

Dan is hij bij deze aan mama gedonneerd ;) k vond niet eens een andere oogcreme voor de jongere huid ofzo dus dan maar niks :(

Liesewiesje zei

Leuke aankopen, veel plezier ermee :D

Kaya zei

Ik gebruik zelf al jaren vitamine E oogcreme van de bodyshop die zit in een heel handig tubetje. Hij is alleen vochtinbrengend en tegen puffy eyes/donkere kringen en die is wel heel fijn. Misschien is dat wat? Hij blend ook goed weg bijv foundation, niet dat t als zon sticky dik laagje op je huid blijft liggen.