donderdag 2 december 2010

Mac oogschaduw: 'Sumptuous Olive'

Al enkele maanden was ik benieuwd naar de populaire M.a.c. oogschaduw 'Sumptuous Olive'.
Veel mensen hebben deze oogschaduw en daarom ging ik er van uit dat het een toppertje was, helaas ben ik een beetje teleurgesteld.

Geswatcht op je vinger lijkt hij super mooi en gepigmenteerd:
Het resultaat op mijn ogen vind ik helaas eerder teleurstellend:
Close-up na enkele laagjes er proberen op aan te brengen:
Frosty, niet dekkend en het benadrukt gewoon de lijntjes van je ogen.
Misschien kan ik nog een ander nut voor deze oogschaduw vinden (als crease kleur misschien?) en anders ga ik hem verkopen.

xoxo Tessa

14 opmerkingen:

Anoniem zei

jammer dat de oogschaduw zo tegenvalt!
misschien kan je eens proberen om hem nat aan te brengen?

groetjes!

BeautyLoves zei

Zo jammer! Ik heb hem zelf ook en ik denk niet dat ik daar zo een probleem mee had. Ik zou eens proberen met een (gekleurde) basis of zo? Of nat, zoals al gezegd.

Tessa zei

Ja goed idee dames, ik ga hem volgende keer eens met wat fix+ aan proberen brengen.

femketje zei

mooie kleur :D

Jorna zei

Ik vind hem wel mooi! Heb je heb wel geswatched in de winkel? De kleur in de pann is niet altijd de kleur op je huid.
Heb je een goede basis aangebracht?

Mitchin zei

Deze oogschaduw ziet er heel mooi uit in een potje (de kleur lijkt een beetje op Prankster van kerst vorig jaar), maar het is wel irritant dat jij zo veel moeite moet doen voor een oogschaduw, waarvan de kwaliteit gewoon perfect hoort te zijn. Breng je het aan met een kwast of een sponge?

Kashmira zei

Wat jammer! Deze kleur wou ik nog graag hebben. Ik heb hetzelfde met parait amour, zal ook wel de frost finish liggen...

Tessa zei

Ik gebruik geen sponge aplicitors, altijd kwasten en ook oogschaduwbasis. Hij doet het gewoon niet super bij mij.

Silva zei

Superjammer, dat leek me een superkleur! Kun je nog swatches laten zien met fix+ ?

Melissa zei

Vreemd, ik heb die kleur ook en heb niet het gevoel dat ik dat voorhad (heb hem al eventjes ni meer gebruikt)...Hopelijk zal het je meer aanstaan met basis of Fix+ want is idd zonde van het geld als je hem ni zou gebruiken.

Mitchin zei

Ah, ik kan het ook naar Belgie opsturen ;) Komt goed! xxx

em.me.ma zei

love the metallic!

Kelly zei

Bij mij is hij geweldig! Ik zal er een look mee maken binnenkort..

Tessa zei

Hmz ik hoop dat ik geen uit een slechte batch heb dan =( k ga hem blijven gebruiken tot er een laagje af is en kijken of dat helpt