zondag 12 december 2010

Kerstversiering

Zoals jullie misschien al weten hou ik van decoreren met de feestdagen. De halloween artikelen zijn nog maar net opgeborgen of de volgende feestdag staat al voor de deur.

Voor Sinterklaas versier ik niet echt maar na 6 december haal ik meteen de kerstboom en decoratie uit. Helaas zijn sommige foto's niet scherp, heb ze op een avond snel gemaakt maar het is voor het idee ;). Hier de boom die in de woonkamer staat:
S'nachts met de lichtjes aan:
S'avonds zet ik ook sfeerlichtjes all over the place:
Aan mijn ramen (naar de straatkant toe) zet ik ook altijd wat decoratie:
Een kerstkrans met de kerstman zelf er in (deze kan ook praten en bewegen haha):
Van mijn zus kreeg ik alvast een leuke snowglobe (je kan er mee schudden voor het 'sneeuw effect':
Die heb ik voorlopig aan mijn deur gehangen, maar hij kan ook gewoon in de kerstboom:
Op mijn kamer heb ik nog een piepklein boompje staan, met amper kerstballen er in (de poezen spelen er te graag mee):
Ik vind deze dingen zo'n gezellige sfeer aan je huis geven! zeker als je s'avonds voor de TV zit met alleen de kleine lichtjes aan. Decoreren jullie ook thuis?

xoxo Tessa

9 opmerkingen:

Kashmira zei

Wat een gezellogheid! Ik ben ook dol op dat soort dingen:)

Silva zei

Wow, supergezellig bij jullie! Wij hebben nog niet gedecoreerd, maar wij gaa nog de kerstboom opzetten met een minikerstboompje erges anders, maar dat was het ook wel :)

Sylvia zei

Ziet er echt ontzettend gezellig uit! Wij versieren hier ook altijd de hele boel! (Tot afentoe aan de overdreven kant :p)

Mitchin zei

Awwwwww, die mini-boom *_______*
Wat leuk dat jullie een echt kerstsfeer thuis hebben

Pretty Beauty Land zei

bij ons staat de kerstboom ook al op, maar verder hebben we niet zo veel losse frutsels...

Anoniem zei

Ziet er erg gezellie uit bij jullie thuis ,-)

Demi zei

gezellig!
bij mij is het hele huis al vanaf 3 december in kerstsfeer!

Kaya zei

Heb vandaag mijn boom gezet. Ben dol op al die lichtjes en kaarsjes.

em.me.ma zei

cute tree!