vrijdag 24 december 2010

New hair

Even een korte haar-update, uit gebrek aan tijd voor iets anders.
Ik heb mijn haar nu al bijna 3 maanden bruin geverfd en ik was de kleur zo beu! de kleur was afgezwakt tot een licht/kastanje bruin en ik vond mezelf zo 'saai looking', tijd voor een beetje verandering dus.


Zoals jullie misschien al weten is een vriendin van mij mijn kapster. Lekker handig want zo ontsnap je aan de verplichte bullsh*t praatjes en roddels die je normaal bij de kapper hebt, want je zit gewoon fijn bij een vriendin thuis.


Een donkere coupe vol highlights vind ik niet snel leuk staan (als je niet oplet kan het zelfs trashy gaan ogen). Ik besloot voor slechts een paar highlights te gaan, vooraan bij mn gezicht dus.


Voor de rest is mijn haar donker chocolade bruin:


Love it! mijn haar ziet er ineens veel edgy'er en minder simpel uit. (Foto's zijn aanklikbaar voor ze op ware grote te kunnen zien)
Ook krijg ik sinds een paar weken steeds de vraag van mensen of ik extentions in heb! Nope, mijn haar begint gewoon als een gek te groeien de laatste tijd :)



Prettige feestdagen aan jullie allemaal xXxx


Tessa


12 opmerkingen:

BeautyLoves zei

Zo handig, een beste vriendin/kapster!

Prettige kerstdagen!

Naomi zei

Ohh zo lang haar, groeide mijn haar ook maar zo. Ik ben jaloers ^^

Fijne kerstavond aan iedereeen

Kashmira zei

Ah echt heel erg mooi! Jaloers op jouw gezonde lange haar! En ik heb ook een hekel aan die verplichte praatjes

Mitchin zei

Ik ben zo jaloers op je haar! =)))Heel mooi

Prettige kerstdagen!

Tessa zei

Ahhw bedankt voor de lieve reacties! xx

Silva zei

Jou haar is zo mooi! Ik vind het erg leuk. En wat leuk dat je vriendin een kapper is, lijkt me zo handig!

Saskia zei

tof ;)

Mitchin zei

Tessa, ik heb het prijskaartje van het jurkje afgeknipt als het goed is (hoewel ik een beetje aanmezelf twijfel) =))

Tessa zei

Oh dat maakt toch niks uit hoor Mitchin moest het zo zijn :) x

Imelda zei

Ziet er super uit!

kim zei

leuk ik heb ook donker haar maar wel met veel highlights :)maar niet te licht!

Anoniem zei

Woowh ik wil ook haar dat snel groeit :O
What's your secret? ^^

Jouw haar ziet er leuk uit :)