woensdag 8 december 2010

Lashdip

Hebben jullie al gehoord van Lashdip? Ik had er een paar dagen geleden ook nog nooit van gehoord maar in Amerika zou het de nieuwe inovatie zijn: Deze speciale mascara belooft kleur, lengte en volume te geven zoals bij een gewone mascara met als verschil dat het 6 weken zou blijven zitten.

Het is helaas geen product dat je zelf in de winkel kan kopen, het moet worden aangebracht in een schoonheidssalon. Ik vraag me alvast af of dit echt werkt, zoja dan moeten beautysalons in BE & NL daar dringend ook eens mee beginnen! Hoewel ik vrees dat deze behandeling honderden dollars kost, voor die prijs breng ik wel zelf elke ochtend mijn mascara aan :p

xoxo Tessa

(sorry voor de korte post, ik ben al een paar dagen ziek)

6 opmerkingen:

femketje zei

vind het wel erg duur XD

Silva zei

Meh, ik ben niet zo van de wimperbahndelingen. En dan speciaal naar een salon - nee, geef mijmaar mascara.

. zei

Hmmm...kan nooit goed voor je zijn! Ik hou t wel gewoon bij normale mascara! :p

Beterschap!

~X~

BeautyLoves zei

Geen idee of het echt zou werken, maar misschien kunnen we het binnenkort ook in Belgiƫ vinden.
En veel beterschap!

Katrien zei

Ohwz te hopen dat je niet te erg ziek bent. Ik weet ook niet of ik veel geld zou over hebben voor zo'n behandeling als het heir zou komen.

Caro zei

Toch liever een normale mascara....