woensdag 22 december 2010

Pieces nagellak 'Lavender Haze'

Mijn laatst gekochte lakje is deze Lavender Haze van Pieces. Ik kocht hem afgeprijsd voor 1 euro in een rommel winkeltje in Maastricht, daar kan je hem niet voor laten liggen he ;). Normaal kosten ze ook niet duurder als 5 euro denk ik dus de lakjes zijn sowieso wel heerlijk budgetproof, maar vaak laat de kwaliteit dan ook te wensen over.
Omdat het een kleurtje was wat ik nog niet had probeerde ik hem thuis meteen uit. En ik ben nog best tevreden! 1 laagje is nog wat streperig, maar ik had erger verwacht (denk aan vreselijk waterige lakjes die 4 lagen nodig hebben om te dekken):
En na een 2de laagje is hij gewoon prima:
Ik denk dat ik in de toekomst nog wel 1 Pieces lakje zal meenemen gewoonweg omdat ik ze voor 1 euro kan kopen, voor de rest sta ik trouwens op een nagellak no-buy haha (spreek mezelf weer heerlijk tegen). Toen ik onlangs mijn nagellak stash wou opruimen verschoot ik van het aantal lakjes, laten we zeggen dat ik 2 bakjes heb die beginnen uit te puilen. Binnekort een 'nagellak stash' artikel dus.
xoxo Tessa

14 opmerkingen:

kashmira zei

Hier was ik al benieuwd naar! Hij is mooi!

Naomi zei

Wat een mooie kleur.
En voor 1 euro kan je het niet laten liggen.

Groetjes

Jorna zei

Prima lakje! Lijkt wel een béétje sheer, of ligt dat aan mij? Voor 1 euro had ik hem ook meegenomen!

Tessa zei

Ja Jorna, zoals op de foto's al te zien, hij heeft toch echt 2 laagjes nodig :)

Silva zei

Yep, voor een euro laat je hem niet liggen ;) Mooi kleurtje!

Anoniem zei

Very nice colour

Myrna zei

Erg mooi kleurtje zeg!

H zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Tessa zei

Ik zal ook wel eens een artikel inplannen met mijn tips voor gezonde en sterke nagels Manon :) bij mij blijft een lakje vaak een week mooi zitten.

Manon Margaretha zei

Wow, Echt een hele mooie kleur !
Dankjewel voor je reactie (:
xxManon

Angélique zei

Mooie kleur!

Tatjana zei

Erg mooi hoor!

Anne zei

Heel mooi kleurtje!

Cindy zei

Wauw super mooie kleur! Ik hou van pastel kleuren :-)