donderdag 7 november 2013

Beauty fails spotten

Oh wat hou ik van beauty fails tegenkomen online (en soms ook in real life). We hebben ze vast allemaal wel eens gemaakt dus we kunnen er beter mee lachen he dames. Ik zet vandaag een aantal leuke op een rij voor jullie.

Deze eerste foto komt uit het bekendste beauty fail filmpje van dit jaar. Dit meisje wou haar haren krullen, met een waarschijnlijk te hete tang voor haar dunne haar en deze er nog eens te lang in houden, dat is blijkbaar vragen om problemen:

Deze vond ik ook wel grappig aangezien ik zelf ook helemaal niet goed kan vlechten. Gelukkig draag ik mijn haar het liefst los.

Deze is ook hilarisch, of het nu zo bedoeld was of niet.

Iets wat je ook vaak genoeg tegenkomt online, meisjes die hun lichaam aanpassen met photoshop. Zo wou deze dame haar buik en arm graag wat versmallen, fail:

En dit meisje dacht vast 'photoshop is goedkoper dan een boobjob!':


Oh en zo iemand als op de volgende foto woont er ook wel in elk dorp. Zo kom ik geregeld tijdens het winkelen diezelfde vrouw tegen die evenveel blush draagt als een clown en dan ook nog in 1 grote vlek aangebracht... no!

De laatste foto is niet echt een beauty fail maar ik moest hem erbij zetten, bah!

En we sluiten af met een video:


Vertel op, nog grappige fails gezien de laatste tijd?

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Chantel zei

Geniaal dat filmpje met de krultang XD de rest is ook te grappig

Anoniem zei

Jak zeg die laatste foto. Vuil vuil vuil !

Sofie zei

ieuw, die Wc-foto is dirty :D

Unknown zei

Grappige fails! Dat van die toilet is best wel ieeew ;) x

Unknown zei

haha dit is zo leuk! xx