woensdag 13 november 2013

Nagelstash opruimen


Iekk, wat een puinhoop! Mijn doos met nagelspullen opruimen is iets wat ik echt 2 keer per jaar moet doen. Eerst probeerde ik mezelf nog wijs te maken dat ik een grotere doos nodig had, wow stop! Deze doos van de action heeft ongeveer het formaat van een schoendoos, wanneer deze vol zit met kleine nagel prullen wil het zeggen dat je meer dan genoeg hebt of dringend moet opruimen.

Dit is alles wat ik er uiteindelijk uit haalde:
Het lijkt weinig maar ik ben toch weer 13 lakjes en wat plastic rotzooi lichter. Al deze nagellakjes waren dik en stroperig geworden, ze waren dan ook al jaren oud.

Et voila, alles past weer mooi rechtop in de doos:

Ik zit terug onder de 50 lakjes en dat vind ik prima. Ik heb namelijk nog een andere doos waarin al mijn gellak producten zitten, die laat ik jullie een andere keer zien.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

NailGloss zei

Leuke stash

Beautyjuf zei

Ziet er weer opgeruimd uit :-)

Sofie zei

Ik moet ook regelmatig eens opruimen. het voelt nadien altijd als een hele verluchting :D
Good job!

Anoniem zei

Dat doet deugd eh, eens goed opruimen :-) Ik doe dat ook regelmatig.