vrijdag 1 november 2013

Opgemaakt en weggegooid


Ik start maar meteen met het enige make-up product wat ik de afgelopen 1,5 maand opgemaakt heb. Dit is een mini van de Clinique high impact mascara:

Meestal ben ik flink qua demaquillage en gebruik ik een aparte oog lotion en tonic. Alleen op hele luie avonden gebruik ik doekjes om mijn make-up mee af te halen (onder het mom van 'beter iets dan niets'). Dit keer maakte ik de doekjes van Bourjois op, ze zijn best wel fijn!

Crest white strips gebruik ik af en toe om mijn tanden mee op te frissen. Ik heb er nu nog 2 over denk ik.

Als shampoo gebruikte ik er eentje van Kera (enkel te koop bij Carrefour) op. Er zitten zeer fijne shampoo's tussen maar deze rode viel me tegen, kreeg er precies sneller vet haar van.

Dan iets wat ik niet snel opmaak, een bodylotion. Deze is van Aderma en komt van bij de apotheek, mijn moeder kocht hem ooit. Hij was fijn maar ook weer niet zo speciaal dat ik er 15 euro voor zou over hebben.

Ook opgemaakt is zo'n toner tab van Lush, ik heb deze in een badje gegooid om mijn gezicht mee te stomen. De naam van de tab was 'Token for the forest gods', meh..zou het niet snel opnieuw kopen:

Iets wat ik wel nog opnieuw zou kopen zijn de neusstrips van de Action. Er komt nooit heel veel mee uit mijn poriën maar ze kosten ook niet veel en vind het wel een leuk extra stapje om soms te doen na een stoom-sessie. Er zitten er 6 in een pakje en ik maakte vorige week de laatste op:


Met het volgende masker heb ik echt maanden gedaan. De potjes van L'oreal pro lijken klein maar zelfs ik met mijn lang haar heb hier 3 maanden mee gedaan, je hebt enkel een beetje nodig in de eindes van je haar. Deze fiberceutic versie zal ik echter niet opnieuw kopen, vond de geur niet zo lekker.

Heb er de laatste weken ook maar eens werk van gemaakt om deze douchegel op te maken. Deze Monoï geur van Yves Rocher is echt een zomer geur maar ik haat het om half lege verpakkingen terug in de kast te zetten dus hij moest nu op. Zou hem volgende zomer nog wel opnieuw durven kopen.

Als laatst een waxmelt in de geur vanille. Dit gaat natuurlijk fysiek nooit op maar de geur gaat er na een tijdje wel af. Ik doe hier meestal wel 3 weken mee, doe de waxjes dan ook alleen s'avonds eventjes aan.

Toch weer 10 producten lichter!

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Beautyjuf zei

Dat ruimt op! ;-) Je hebt lekker veel opgemaakt! De mascara van Clinique heb ik ook: toppertje! P.s. mooie roze nagellak draag je op één van de foto's.

Tessa zei

^Dankje, dat is een gellak!

Mademoiselle Sophistiqué zei

wat vond je dan precies niet goed aan de toner tab? ik zit namelijk al lang te twijfelen of ik eens eentje zou proberen

Tessa zei

^Om eens te proberen is het niet zo duur he dus zou het ook weer geen miskoop noemen hoor. Vond het gewoon niks doen. De geur was ook maar zwakjes, dan kun je net zogoed een druppeltje van een geurende olie er in doen.

Unknown zei

Goed gedaan, dat ruimt lekker op ^^

Unknown zei

Leuk om te zien!

That extra sparkle zei

Waar heb je die Crest White Stripes vandaan? Ik denk er ook aan om die eens te proberen.

Tessa zei

^Die website bestaat ondertussen al niet meer, maar je vind genoeg webshops op google x