vrijdag 29 november 2013

Douchegel stash/back-up's


Ik besloot het afgelopen weekend mijn badkamerkast nog eens leeg te halen en te kijken hoeveel douchegel's ik eigenlijk had staan, dat bleken er 14 te zijn. Dat vind ik al behoorlijk veel back-ups en dan heb ik de vaste Lush zepen nog niet meegeteld!

Aangezien mijn moeder ook graag douchegel koopt hoef ik de schuld hier niet volledig op me te nemen ;-) Zij is vooral een Nivea fan:
* Nivea Double effect
* Nivea Coconut cream
* Nivea Happy Time

alle 3 zijn nog vol!

En ook de volgende 2 van Dove heeft zij tijdens een actie meegenomen:
* Dove deeply nourishing met nog een staaltje douchegel aan vast
* Dove go fresh , Pruim en kersenbloesem. Deze is wel in gebruik en vind ik best vies, het ruikt alsof je je met yoghurt bent aan het wassen.

De Lush producten zijn uiteraard wel door mij aangekocht:
* Sweetie Pie shower jelly
* Happy Hippy showergel
* Snow Fairy showergel

En ook bij The body shop heb ik me vorig jaar precies laten gaan want de volgende dingen zijn nog altijd niet op:
* Mega fles Pink Grapefruit showergel
* Shea butter showergel
* Earth lovers showergel

En dan heb ik nog 2 random merken:

* De 2 Badedas douchegels heb ik ooit gekocht omdat ik er dan een bepaald boekje bijkreeg. Ik zou niet eens weten of deze fijn zijn, moet ze binnenkort maar eens testen.
* Ice Shower van Rituals is wel al half leeg maar ik bewaar deze voor in de zomer aangezien hij een cooling effect heeft.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Beautyjuf zei

Wow, 14?! Dat is veel ;-) Geniet ervan!

pimpernell zei

ik heb nu 3 verschillende in gebruik, eentje van TBS en 2 van Yves Rocher. Maar 'k heb er ook wel nog een stuk of 12 als reserve staan :-)

pimpernell zei

ik heb nu 3 verschillende in gebruik, eentje van TBS en 2 van Yves Rocher. Maar 'k heb er ook wel nog een stuk of 12 als reserve staan :-)

Valley Doll zei

Stuur maar wat op naar mij :d ! Douchegel heb ik nooit op overschot thuis. En dan sta je daar in de douche, met een lege fles :p !

Floor zei

Die lush shower jellies zijn altijd zo leuk om mee te spelen:))

Chinouk | Graceful Glow zei

Wat heb je een leuke blog zeg! Jou blijf ik volgen hihi x