maandag 25 november 2013

Shoplog Primark & Antwerpen


Vandaag laat ik jullie de dingen zien die ik in Luik en Antwerpen heb geshopt, binnen een week ofzo laat ik deel 2 zien van onder andere de Action en online geshopte dingen die nog moeten binnenkomen. Uhu, heb me precies een beetje laten gaan in oktober ;)

Ik begin met de dingen die ik bij Primark in Luik gescoord heb, het is niet veel want het was weer eens onmenselijk druk en dan weiger ik om iets te passen. Ik nam onder andere praktische dingen mee zoals sokken, een panty en een pak watjes:

Een korte zwarte tube sjaal:

En als laatst van de Primark dit blousje. Het is heel mooi aan, zou zo iets van de Zara kunnen zijn. Bij Primark moet je echt geluk hebben met het vinden van leuke kledij.

Dan nam ik bij de H&M in Luik nog 2 losse shirts mee om in te sporten. Dit soort shirts maak ik echt regelmatig kapot tijdens het dansen (moderne jazz dus rollen over de grond & stuff hoort erbij en dat is niet goed voor je kleding ;)

Bij de H&M in Antwerpen vond ik eindelijk de doodskopsjaal die ik hier bij mij in de buurt maar nooit vond in het zwart. Ik heb hem al enorm veel gedragen en hij kostte € 4,95!

Bij H&M kreeg je toen ook korting als je 3 paar sokken meenam, aangezien mijn oude paren toch aan vervanging toe waren nam ik maar 3 pakjes mee (wait for it, dit is echt een sokken-shoplog):

Het enige echte kledingstuk wat ik in Antwerpen kocht is deze trui, van een onbekend boutiqueje helaas want hij is prachtig en comfortabel.

In Antwerpen heb je ook een Disney winkel, ik ging er binnen voor een sint-cadeau voor het petekindje (wat ik ook gekocht heb btw) maar kwam ook met deze Nightmare before christmas sokken buiten voor mezelf. Ik waarschuwde je al... snap zelf ook niet hoe ik in 1 week tijd 23 paar sokken kan kopen in 3 verschillende winkels.

Dan de beauty stuff. Ik besloot eens voor een ander merk droogshampoo te gaan. Kan jullie alvast zeggen dat ik deze van Garnier wat vind tegenvallen:

En dan the good stuff! In Antwerpen heb je verschillende leuke Afro winkels maar mijn favoriet is Jinny's. Daar heb je onder andere Sleek, Queen Helene, St. ives... Mijn plan was om het Mint julep masker te kopen maar in al mijn enthousiasme heb ik per ongeluk de scrub meegenomen. Achja, ook leuk om te testen!

Ook heb je er veel keuze uit Victoria's secret body sprays! Mijn hart maakte al een sprongetje maar helaas heb ik op de gok een geur gekocht die ik niet lekker vind, ga hem dan ook verkopen denk ik. Ik nam de Love spell omdat dit een van de best verkochte geuren van VC is maar neh.. Hij bleek te alcohol achtig en bloemig voor me.

Bij River Island in Antwerpen zag ik ineens een Barry M nagel-stand, score! Ik nam 2 kleurtjes mee die al jaren op mijn wishlist stonden:

En nu ik een Mac pro card heb door mijn opleiding moest ik natuurlijk ook wat bij Mac shoppen he. Een kwast kreeg ik nog niet over mijn hart aangezien ik er pas veel van Zoeva heb gekocht maar ik ben gegaan voor een oogschaduw en een concealer:

Als laatst bestelde ik nog 1 ding van op Ebay, de OPI gellak in de kleur 'Russian Navy'. Dit was ook al een tijdje wishlist-materiaal en ohh wat is hij mooi:

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Falke zei

Hey Tessa
waar in Antwerpen ligt Jinny's juist? Ik zou er ook eens graag gaan kijken. Alvast bedankt.

Katrien zei

Ik ben ook benieuwd naar de afro winkel! leuke shop log

Griet Lucas zei

Oh ik wist niet dat ze er bodysplashes van VS verkochten! Jammer dat het net jou geur niet was.
Fijn geshopt heb je :)

Anoniem zei

Die skull sjaal vind ik heel leuk :-) Ik ben zelf al een tijdje op zoek naar zo eentje.

Just Love Life zei

leuke aankoopjes! ik heb volgens mij het geurtje van die bodysplash, vind die ook niet zo :(

Unknown zei

Leuke aankoopjes! Ik moet ook maar eens naar die Primark in Luik gaan, aangezien dit de enige in Belgiƫ is. x