zaterdag 23 november 2013

Tip: verharder als topcoat


Quik tip vandaag: Ik had namelijk een tijdje geleden geen topcoat bij de hand en dacht 'what the heck, ik gebruik mijn Sally Hansen nagelverharder wel over mijn nagellak heen'.

Ik was verbaasd over hoe goed dit het deed, dit was volgens mij dag 4 van een Bourjois nagellak:

Normaal heb je binnen de paar dagen toch altijd al wel een chip ergens, nope deze keer niet. Ik heb al veel topcoats gebruikt van verschillende merken en moet toegeven dat deze Sally Hansen nagelverharder eigenlijk het best werkt tot nu toe! En dat terwijl dat helemaal niet zijn functie is want je gebruikt een verharder normaal gezien onder je kleurtje nagellak.

Tegenwoordig doe ik dus het volgende als ik mijn nagels lak: beginnen met een laagje Sally Hansen verharder, 2 laagjes kleur, nog een laagje verharder. Als je poetsvrouw ofzo bent als beroep kan ik je natuurlijk niks garanderen (dan kun je beter voor gel nagels gaan) maar op normale werkdagen at the office zoals in mijn geval blijft nagellak er op deze manier wel een aantal dagen perfect chiploos opzitten. Leuke vondst dus, een verharder als multi purpose product.

xoxo Tessa

10 opmerkingen:

Beautyjuf zei

Handige tip! Thanks :-)

Valley Doll zei

Fijne tip ! Mijn nagellak chipt altijd veel te snel !

Griet Lucas zei

Ga ik zeker ook eens proberen! Leuke tip :)

Unknown zei

Ik weet niet, de glans is toch veel minder! Dan investeer ik toch in een goede topcoat, laatst droeg ik nog twee weken een lakje van CK zonder te chippen.

Tessa zei

^Mwah ik krijg niet meer glans dan dit van een topcoat hoor. Een laagje gel erover, dan wel!

Unknown zei

Leuk dat je dit ontdekt heb, ik ga het zelf ook eens uit proberen! x

Bertine zei

ik doe dit ook sinds mijn nagels slap zijn van de gelnagellak! het werkt echt ja, nagellak blijft er beter door zitten:)

Lieze zei

Superslim! Ga ik uitproberen!

Just Love Life zei

Klinkt goed! Wat een geweldige kleur heb je trouwens op je nagels <3

Sofie zei

Dat moet ik ook een keer proberen :)
Ik ben trouwens wel gestopt met het gebruiken van nagelharder onder m'n nagellak. Ik merkte dat dit mijn nagels wel sterker maakte, maar soms bladerden de laagjes verharder er ook gewoon af :s