dinsdag 5 november 2013

Shoplog


Shopping time! Ik ben in de afgelopen 3 weken wel weer een paar keer in de stad geweest en zonder iets thuiskomen, dat doe ik niet snel... Heel herkenbaar voor vele vrouwen denk ik :-)

Eerst 1 ding van de Action. Ik had iets nodig voor op het werk dus ik wou maar snelsnel passeren bij de Action. Maar toen ik naar de kassa wou lopen zag ik raar genoeg best een leuke trui hangen. Bij deze dus mijn eerste kledingstuk van de Action haha. Deze beige pailletjes trui met rits op de rug koste me minder dan 10 euro.

Nu we ons toch in de glitter sferen bevinden, bij Only nam ik nog 2 glitter vestjes mee. Ze waren ook in de aanbieding voor €9,99 en zijn wel leuk om een wat saaier jurkje ofzo op te vrolijken:

Ook het volgende item is van Only. Ik was niet echt op zoek naar een jas maar vond deze toch best leuk en zeker voor zijn prijs, waar vind je tegenwoordig nog een jas voor 40 euro.. Hij was in de stad overal uitverkocht in mijn maat maar ik kon hem gelukkig nog in S bestellen op Sansonline!

Toen ik toch op Sansonline bestelde gooide ik ook nog maar een sjaal in mijn winkelmandje. Ik ben dol op de tunnelsjaals van Pieces.


In Maastricht ligt een heel leuk juwelen winkeltje 'Angela's Bijoux' op de Nieuwstraat. Daar verkopen ze onder andere het merk Biba. Deze armbandjes blinken in het echt heel mooi, ik nam 3 paar zwarte mee:

Ook van Angela's Bijoux zijn deze 2 rosé gouden armbandjes. 1 stalen en 1 met bolletjes:

Bij Xenos kom ik niet vaak maar als ik er kom vind ik altijd wel iéts. Zo zag ik er deze keer Cola vanille en deze hangers voor in de kerstboom waar je zelf foto's in kan steken. Ik heb deze aan mijn moeder gegeven aangezien zij al oma is en er foto's van haar kleinkinderen kan insteken:

Dan de beauty buit, die is al wat groter dus zet je schrap.

Iets waar ik minder blij mee ben, ik bestelde een random merk gellak online en ben er tot nu toe alles behalve tevreden van. Ze zullen vast nog wel in een 'beauty bummers' artikel verschijnen...

De buit van een bezoekje aan Etos:
 Zoals jullie misschien al weten doe ik een visagie opleiding en dan gaan die vaste benodigdheden er snel door ;-)

Ook bestelde ik nog een paar oog kwasten bij Zoeva, ben hier super tevreden van:

Ook online besteld, een nieuwe brush cleaner en een concealer pallet van Make-up studio:

Ook sprong ik vorige week nog snel even Kruidvat binnen voor een back-up mascara...
 En uiteraard kwam ik nog met 2 lakjes en een lipstick buiten.

Ik las online dat The body shop NL een actie had op hun body scrubs waardoor deze nog maar 5 euro per stuk waren in plaats van 15! De originele prijs zou ik er nooit aan geven maar nu vond ik het wel betaalbaar, ik koos voor de Mango geur.

Aangezien ik het Mint Julep masker nergens kan vinden heb ik me daar voorlopig maar bij neergelegd en eentje van Freeman gekocht. Ik hoop dat dit peel-off masker ook wat porie-reinigend werkt, ik hou jullie op de hoogte.

Als laatst een beetje een splurge voor mij, ik geef namelijk niet veel geld uit aan skincare. Straffer nog, ik heb het gevoel dat ik op wat staaltjes na alleen nog maar Garnier en Olaz heb geprobeerd qua gezichtsverzorging. Toen ik een kortingsactie zag greep ik mijn kans en hoewel het afrekenen nog steeds slikken was ben ik nu eigenaar van een Shiseido dagcrème.

xoxo Tessa

10 opmerkingen:

Sofie zei

het Concealer palette is zo'n fijn product ! love it!

pimpernell zei

Ik heb ook de trui van de Action, de zwarte variant en de turkooizen variant. :-)

Charlotte Bxl zei

Ben erg benieuwd wat er net zo fout was aan de gellakjes, dit gezien ik ook eens dacht rondom lakjes op ebay ofzo te kopen.
Maar ja als je zegt dat ze niet werken kan ik beter het geld sparen en investeren in wel werkende merken ;-)
Kan je hier iets over schrijven in een artikel of in het 'beauty bummer' artikel?

Tessa zei

^Ga ik zeker doen Charlotte, ze passeren in het volgende beauty bummer artikel.

Griet Lucas zei

Jeej, lekker veel gekocht zo te zien :)

Nadiaa zei

Je hebt lekker geshopt! Leuke armbandjes. Het concealer palet is super, die gebruik ik zelf al 4 jaar ofzo!

Angelique zei

vooral de sjaal lijkt mij heerlijk warm, ik woon zo wat in mijn eigen sjaal haha

Tessa zei

^ Oh ik ook de komende maanden Angelique, op mijn werk is het altijd redelijk koud (oud gebouw) dus die sjaal gaat van de hele dag niet uit meestal XD

En wist niet dat dit concealer palette zo populair was! Of jullie hebben misschien ook een visagie opleiding gedaan?

Unknown zei

Je hebt lekker geshopt zeg! Drie trui van de Action heb ik ook en momenteel is het echt één van mijn favoriete truien.

Anoniem zei

Leuke aankoopjes!