dinsdag 19 november 2013

Bornprettystore wishlist


Nooo, waarom moest ik weer kijken op bornprettystore.com  Er is altijd wel iets leuks en het is super goedkoop. Gelukkig staat er bijna geen geld meer op mijn paypall acount en kan ik dus niet meteen bestellen ;) Goede tip trouwens voor dames die veel online kopen, niet te veel op Paypall zetten voorkomt impulsaankopen.

Maar nu ik toch aan het kijken ben deel ik weer een aantal leuke dingen met jullie. Zo zag ik deze chain's er op staan die je kan knippen en gebruiken voor nailart, zo tof:

Hetzelfde hebben ze ook met pareltjes, je betaalt ongeveer 1 euro voor 100 cm omgerekend:

Of wat dacht je van die lintfree wipes die bij je Sensationail kit zitten maar altijd veel te snel op zijn? Op bornprettystore heb je een set van 100 stuks voor €1,50, dit wil ik sowieso bestellen binnenkort:

Het volgende is niet echt wishlist materiaal omdat ik geen Samsung galaxy meer heb maar deze ananas hoesjes zijn zo cute!
Tussen de juweeltjes moet je altijd goed zoeken maar vaak staan er hele leuke armbanden op voor een paar euro:

En dit roze holografische lakje, wow! Voor zo'n € 4,50 kun je deze in je mandje gooien:

 Dit soak off bakje zag ik vorige keer al staan, dit lijkt me wel handig om je glitternagellak in laten af te weken:

Qua make-up moet je er natuurlijk ook geen topkwaliteit verwachten maar er staan wel schattige dingetjes op zoals deze panda eyeliner:

En dit konijnen zeepbakje, naww. Zou leuk zijn om de Lush zeep die ik op dat moment gebruik in op te bergen in de douche:

Snuffelen jullie ook zo graag op webshops als deze? Ik heb een zwak voor cheap, schattige gadgets en dingetjes.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat leuk! Die Sensationail doekjes zijn echt een aanrader, want bij mij zijn die zo snel op!

Anoniem zei

erg leuke spulletjes, durf alleen niet goed uit amerika bestellen.

Unknown zei

Dat holografische lakje is echt prachtig.

dresses and daisies zei

Leuke wishlist hoor!