woensdag 27 november 2013

O.P.I Gelcolor 'Lincoln Park After Dark' & 'Russian Navy'


Al ongeveer een jaar wou ik ze proberen, de gellakjes van O.P.I. Helaas zijn dit producten die eigenlijk enkel  voor professioneel gebruik in salon's dienen en kun je ze dus niet gewoon in de stad kopen. Gelukkig is er Ebay, vanuit Amerika kun je ze met wat zoekwerk voor tussen de 10 en 15 euro per stuk bestellen. Let op: Ik bestelde ze apart aangezien je onder de 22 euro moet blijven met verzendkosten inbegrepen (in verband met douanekosten).

Het eerste kleurtje dat ik bestelde was eentje wat ik al lang wou, de donkerpaarse 'Lincoln Park After Dark':

Zonder te fel licht lijkt deze haast zwart, zo donkerpaars is het. Ik vind het een prachtige herfst en winterkleur, vooral op kortere nagels want anders zijn dit soort vampy kleurtjes al snel hekserig.

De keer erna bestelde ik een kleur die me ook al een tijdje aansprak en dat is Russian Navy. Met flits lijkt deze wat heftig en zelfs een beetje glitterig:

Maar zonder flits is ook deze kleur behoorlijk donker (tegen het zwart aan) en de perfecte navy blauwe kleur:

Mijn ervaring met deze gellak? Het lakken is eventjes wennen omdat elk borsteltje van elk merk anders is en de textuur is ook iets dunner dan ik gewend was. Met een dunne gellak is de beste techniek naar mijn mening: in dunne laagjes werken en een led lamp gebruiken i.v.m. snellere droogtijd. Ik heb ze ook met mijn UVlamp getest en dat ging ook maar dan moest ik toch sneller opletten dat de lak geen tijd had om in de nagelriemen te lopen. Het eindresultaat is in ieder geval super mooi glanzend en de Russian Navy zit er ondertussen al weer 2 weken chiploos op.

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

NailGloss zei

Ik gebruik ook altijd gellak, erg ijfn

Charlotte Bxl zei

Ik had gelezen dat deze enkel onder een UV lamp werkten, maar volgens jou werkt dit beter met een led lamp?
Dan kan ik er mij ook wat beginnen aanschaffen!

Sofie zei

Toen deze lak werd voorgesteld en ik werd uitgenodigd om het te proberen, koos ik ook voor Licolnpark after Dark. Sindsdien is het mijn favoriete lakje allertijden!

Tessa zei

Ik had dat ook gelezen Charlotte maar besloot het toch te proberen en Russian Navy zit er nu 2 weken perfect op door de led lamp van sensationails :)

Janamarie zei

Lijkt me echt tof ! Gel nagellak blijft altijd langer zitten x Jana

Unknown zei

Ziet er mooi uit! Ik gebruik zelf ook heel graag gelnagellak. Het blijft gewoon veel langer zitten dan gewone nagellak.

Sammy zei

handige backups!!

Anoniem zei

Hallo, via welke heb je deze gekocht? En hoe die je het juist ? Ivm x tra kosten en zo?