dinsdag 23 juni 2009

Leuk Mac cadeautje

Mijn vader kwam gisteren terug van een zakenreis in Hongarije. Hij was maar een paar dagen weggeweest met mensen van het werk en dit was hun supermooie hotel in Budapest:

Het doet me een beetje aan The Sims stijl denken omdat de foto vanbovenaf is getrokken XD

Maar goed, gisterenavond was hij dus terug thuis en je raad nooit wat hij in Budapest had gevonden: een mac store!!!! het enige probleem was dat hij er niks vanaf weet en dat hij niet wist wat ik al allemaal had, dus heeft hij mij helemaal beschreven aan de mua's en die hebben dan iets uitgekozen XD lol


het is dus het Too Dolly oogschaduw palletje geworden van de Hello Kitty collectie, die daar blijkbaar nog verkocht werd. Het doosje is echt super pretty met allemaal roze glittertjes en de kleuren hebben nice pigment. Hier zijn de swatches:

6 opmerkingen:

cin zei

wat voor lieve vader heb jij!!!!! de kleuren zijn echt goed gepigmenteerd zeg ik dacht altijd dat iedereen overdreef oven mac.

steffi zei

oh wat schattig, je had het toch nog niet ofwel :p?

Tessa zei

nee :d ik was te laat voor de HK collectie in maastricht.. vond de palletjes er altijd al schattig uitzien en ze hebben beter pigment dan de gewone mono's

Anoniem zei

is die donkere nu blauw of zwart? want bij sommige fotos van mensen ziet ie er zwart uit en op sommige donkerblauw

Laura zei

awhh wat lief! de kleurtjes zijn ook echt adorable!

Tessa zei

hihi :) @ anoniem: het is idd een blauw-zwarte kleur.. als je hem heel fel opbrengt word hij zwart met shimmer en anders donkerblauw