donderdag 18 juni 2009

Jane Norman

Ik stel jullie dit keer voor aan mijn lievelingsmerk voor jurkjes: Jane Norman.

Ze hebben natuurlijk ook leuke accesoires en topjes maar vooral de kleedjes vind ik altijd super leuk voor naar een feestje aan te doen. Jane Norman doelt voornamelijk op dames tussen de 18 en 30.





Het is geen super goedkoop merk maar de prijzen vallen nog goed mee:

Jurkjes: tussen de €30-60
Shirts/topjes: tussen de €25-35
Handtassen: tussen de €20-40
Helaas ben ik dit merk nog nooit tegengekomen in Belgiƫ maar ze verkopen het wel in Nederland namelijk in de meeste V&D filialen (bv. Maastricht,Amsterdam,Rotterdam,Eindhoven...) of als je een bezoekje aan Londen brengt kan je er ook naar uitkijken want het merk is namelijk Brits.

8 opmerkingen:

steffi zei

het is een tof merk, maar ik vind het soms jammer dat de maten wel heeeel erg klein uitvallen :-)
ik heb er ook al een aantal dingen van :D

Anoniem zei

waaw mooi maar ik vind het wel een beetje aan de dure kant maar ik ben pas 14

Rilana zei

Eigenlijk nooit naar het merk gekeken. Dat ga ik nu echter zeker doen.

Tessa zei

Moet je zeker doen Rilana ;) en idd Steffi de kleding is wel zeer strak en klein meestal maar dat komt mij net goed uit :) k ben maar een stekje

Laura zei

Die tas is echt super! als ik die bij de V&D tegenkom....^^,

Tessa zei

Ja ik wil die tas ook hebben :d k ga morgen ernaar kijken

Anoniem zei

ohh ik vin dat laatste shirtje wel appart

Anoniem zei

omg dankje Tessa ik ben weer 55 euro armer dankzij jou! hihi heb 2 jurkjes gehaald gisteren