zaterdag 13 juni 2009

Review: Eyeko face wipes

Ik had deze gezichtsreinigings doekjes nu al een tijdje hier liggen en ik was gewoon domweg vergeten dat ik ze had! dus gisterenavond heb ik eentje uitgeprobeerd, let's see:

- één doekje is echt alles in 1 , je kan er zowel je mascara mee afhalen als de rest van je gezichtsmakeup, en de doekjes zijn ook best groot dus als hij volhangt je kan hem nog een keer dubbelplooien en de rest van je gezicht schoonmaken.

- Ze zijn zeer handig voor in je handtas te stoppen of mee op vakantie te nemen.

- Waterproof make-up draag ik zelf niet vaak dus dit heb ik nog niet uitgetest maar volgens anderen zou hij dit ook eraf halen!

- Ik gebruik zelf graag dit soort doekjes als ik een luie dag heb en geen zin heb om eerst een watje te maken met oogmakeup remover, dan weer een watje met remover voor mn gezicht en dan nog een watje met water of tonic voor de vettigheid eraf te halen.

- De prijs is misschien wel een minpuntje: ongeveer €6 voor maar 20 doekjes is nu niet bepaald goedkoop.

2 opmerkingen:

Laura zei

hee toevallig heb ik daar van de week ook een review over gemaakt!:)

Anoniem zei

als ze niet zo duur waren zou ik ze kopen, je hebt hier in de etos voor 5 euro 25 doekjes ofzo