donderdag 25 juni 2009

Review: Nivea make-up remover


Halelujaaa ik heb een nieuwe make-up remover gekocht, het werd tijd!
Het is er een geworden van Nivea op aanraden van Marijke:

Ik zocht eentje die ik zowel voor ogen als voor het gezicht kon gebruiken want als ik s'avonds wil gaan slapen moet dat er snel afgaan zonder teveel gedoe.

Hoeveel kost hij?
€5 bij het kruidvat (200 ml)

Hoe werkt hij?
hij doet het supergoed voor die prijs! ik was eerst aan het twijfelen of ik geen duurdere zou pakken maar ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Met 1 watje kan ik beide ogen reinigen (en ik had veel oogschaduw en fluidline op)

Eindconclusie:
- ik heb hem nog maar 1 keer gebruikt maar ik ben nogal allergisch dus als ik er niet tegen kon dan stond ik al lang vol rode vlekjes.
- hij heeft bijna geen geur, heel neutraal.
-ik moest niet naspoelen met een tonic want deze laat geen vettig laagje achter!

Ik ben er tot nu toe dus heel tevreden van en hij blijft 12 maanden goed dat is ook al een voordeel want mijn vorige make-up remover was maar 6 maanden goed en op zo'n korte periode krijg je dat nooit op!

Ik post trouwens zo vroeg zodat ik de rest van de dag in het zonnetje kan gaan liggen, k kan nog wel een kleurtje gebruiken. En vanavond lekker op stap -> Versuz.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

die klinkt wel goed als mijne op is ga ik em halen

steffi zei

wat was er nu eigenlijk mis met die van garnier :D?

Tessa zei

hij was ten eerste volgens de verpakking al overdatum terwijl hij nog halfvol was! dus moest ik de helft gaan weggooien + de dop was kapot en er kwam dus altijd superveel spul tegelijk uit! :( dus hij was gewoon rijp voor het stort :d

steffi zei

haha ja oké dan kan ik het gelove, maar ik vroeg me af of hij prikte in je ogen?

Tessa zei

Nee hoor de werking was nog prima de verpakking ging me gewoon irriteren en het gedacht dat ie overdatum was