zaterdag 20 juni 2009

Mijn mascara frustraties + favo mascaras

Ik heb in de 5 jaar dat ik make-up gebruik al véél mascara's uitgeprobeerd en daar komt nog eens bij dat ik de kortste, rotste wimpers ooit heb! dus als er iemand is wie zijn favo's je kan vertrouwen ben ik het :)

Je kent dat wel: meisjes met prachtige lange wimpers die zelfs met een essence mascaratje een mooi resultaat krijgen. Met als gevolg dat ik die mascara dan ook ga halen omdat ik ervan uitga dat ie zo goedkoop en goed tegelijk is. Om er dan achter te komen dat hij voor mijn wimpers echt NIKS doet. Life's not fair...


Maar nu tot de kern, ik heb al van zeker 15 merken verschillende mascara's uitgeprobeerd in mijn leven en dit zijn de enige 2 waar ik een goed resultaat mee krijg:

Maxfactor masterpiece max















Clinique high definition


















en ik heb ook al diorshow and stuff uitgeprobeerd dus het klopt niet altijd dat duurdere merken beter zijn. Uiteindelijk gaat het er om welke mascara het best werkt voor jouw wimpers! maar voor mijn zielige wimpertjes is helaas maar weinig goeds op de markt.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

jaa die van maxfactor is zo goed voor die prijs, super

steffi zei

ik heb sumptuous van estee lauder gehad waar ik wel tevreden van was, maar zoals je zegt dat is heel persoonlijk.

veel plezier in Maastricht

Laura zei

die van Clinique is inderdaad super! Ik gebruik nu een mascara van the body shop en die werkt ook fijn;)

Tessa zei

Dankje voor de tips Laura en Steffi die heb ik beiden nog niet uitgeprobeerd x