dinsdag 16 juni 2009

Dior’s new Addict Lip Gloss



Iedereen kent de Dior addict glossjes met de mooie ronde dop. Nu komt er een nieuwe op de markt waarvan de aplicator rondjes draait!


“To create ultrasmooth, ultrashiny lips backstage at fashion shows, pro makeup artists roll a cotton swab along models’ lips"

dus make-up artiesten rollen met een wattenstaafje of iets dergelijks langs de lippen van modellen omdat dit het mooier zou aanbrengen, en van daar komt het idee.

Hij zal binnekort ook wel bij onze douglas en ici paris te koop zijn en zal zo'n €27 gaan kosten, niet goedkoop dus. Of het echt mooier of beter aanbrengt?.. daar heb ik mijn bedenkingen over


3 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi maar duur misschien spaar ik wel voor zo een als het echt werkt

celeste zei

Oeeh, wat leuk!
Maar een beetje buiten mijn budget, helaas!

Anoniem zei

ik gebrijk zelf ook Lip Gloss van Dior Addict en ik ben er blij mee het is wel wat duur maar het is het wel waard.Ik ben benieuwd naar die nieuwe die rondjes draait ik zal hem meteen halen als ik hem zie.