donderdag 4 juni 2009

Sephora hair nutrition

Sephora hair nutrition is een repair maskertje voor je haren. Je hebt deze haarmaskers tegenwoordig van bijna elk merk en ik wou het eigenlijk al een tijdje uitproberen en nu kreeg ik dit staaltje bij de Sephora! Dus ik ging hem meteen uitproberen en het is echt super fijn spul! misschien ga ik zelfs voor een fullsize kijken volgende keer. Het leek echt alsof mijn puntjes veel minder kapot waren, mijn haren over het algemeen ook glanzender etc.



Er zat 15 ml in en dat is dus niet weinig, meestal kan je staaltjes amper gebruiken als je ietwat lang haar hebt maar ik kon echt mijn hele haar hiermee inwrijven. Ik dacht trouwens dat je een maskertje niet te vaak mocht/moest gebruiken maar 1 keer in de week zal wel kunnen (ja ik ben echt een haarproducten-sukkel, weet er niet zo veel vanaf dus het is al een hele prestatie dat ik eens een maskertje heb gebruikt).

De fullsizes:



Helaas weet ik nog geen prijs van dit product omdat ik dus een gratis proefje kreeg bij aankoop van iets anders bij de Sephora in Maastricht.

2 opmerkingen:

steffi zei

ik heb dit staaltje ook :D maar nog niet gebruikt...
mag ik eens vragen, ben je van limburg?

groetjes

Anoniem zei

ziet er goed uit