zondag 21 juni 2009

Opgemaakt & weggegooid

Even een korte post. Heb niet zoveel opgemaakt deze maand maar er gaat wel redelijk veel de prullenbak in.


Ik was het echt zat met deze make-up remover en hij is dus nog halfvol in de vuilbak gegooid. Ik ga morgen toch lekker shoppen in Maastricht,dan breng ik wel een nieuwe mee.

















De Chanelmascara is op en het potloodje van Miss Sporty en Mini glosje van Bourjois waren slecht geworden. Het potloodje ging mijn ogen iriteren en de gloss stonk super erg, dan weet je dat het tijd is om afscheid te nemen :p


















Ik probeer ondertussen nog een Fanta lipsmacker op te krijgen want die
vind ik niet bepaald fijn of lekker en hij is nog maar 1,8 cm van de 4 cm.
Afhankelijk van hoe erg ik me morgen uitleef met shoppen komt er morgen waarscheinlijk een haul. xXx

2 opmerkingen:

steffi zei

ik ben wel tevreden over die make up remover, jammer genoeg jij niet.. zo zie je maar weer :D dat meningen verschillen is wel leuk om eens iemand anders zijn mening ook te horen ;-)

Tessa zei

Ja het product opzich doet het prima maar de verpakking was al heel snel kapot bij mij en er komt altijd een dikke kwakkel spul op mijn watje :) misch is mijne gewoon kapot haha maarja k vind het leuk om weer eens iets nieuws te proberen