woensdag 17 juni 2009

Nieuwe oogschaduwbasis

De oogschaduwbasis die ik momenteel gebruik is er eentje van Catrice, niet het tubetje met de sponsaplicator wat de meeste mensen hebben maar een potje.










Voordelen:
zijn er niet echt, het helpt misschien een beetje om je oogschaduw beter op te nemen maar langer blijven zitten hmz... niet echt


Nadelen:
- oogschaduw blijft niet langer/mooier zitten
- je smeert hem heel snel op
- je hebt een kwastje nodig (ik toch, kan niet met mn nepnagels in potjes)
- hij stinkt!

Zoals je kan zien is hij gelukkig bijna op, sinds de pan zichtbaar is geworden zie ik het elke dag minder worden. Ik had mezelf beloofd dat ik pas een nieuwe zou kopen als ik deze had opgemaakt en nu is het bijna zover, ik denk dat ik nog maar een maandje met deze doe.

Welke raden jullie mij aan? liefst in de winkel te koop dus geen UDPP.

waar ik momenteel tussen twijfel:












Mac paintpot - painterly






















Too faced - shadow insurance

6 opmerkingen:

steffi zei

ik heb too faced gekocht in sephora in maastricht en ik ben er erg tevreden over! kost rond de 14 euro.

cin zei

ik zou zeggen mac

Laura zei

Ik gebruik zelf de too faced en die werkt super! Je kunt je ook even laten adviseren over painterly, volgens mij worden ze beide evenveel gebruikt;p

Tamara zei

ik gebruik zelf de paintpot en hij is echt super fijn maar voor met jou nagels misschien beter uit een tubetje zoals too faced

DiivaprinceSs zei

Ik zou voor de paintpot van mac gaan gebruik hem zelf ook. Je oogschaduw blijft echt de hele dag zitten en wat ook wel een pluspunt is je hebt er heel weinig van nodig waardoor je dus heel lang met je oogschaduw basis doet.

Anoniem zei

Ik gebruik ook een paintpot van mac of de prep and prime voor ogen van mac werkt ook goed