vrijdag 21 december 2012

Opgemaakt en weggegooid


Whaa, het laatste opgemaakt artikel van 2012!  Ik ben even terug gaan kijken en ik heb dit jaar 12 opgemaakt artikels gehad, nice. Ik hou dan ook van producten opgebruiken en nieuwe dingen kopen om weer te gaan testen.

Ik heb deze maand 2 mascara's opgemaakt. Eerst de Hypnose van Lancôme:
En met de Revlon customeyes heb ik eerlijk gezegd maar 2 weken gedaan, vond hem gewoon niet fijn:

Nog een product wat ik vroeger weggooi dan gepland omdat het voor mij niet werkt is de super liner van L'oreal:

Dan een product wat ik wél met plezier heb opgebruikt, de gezichtslotion van Kruidvat:
Niet de beste tonic/lotion die ik ooit gehad heb maar toch een prima product voor zijn prijs.

Een Pink Passion Deo van Fa, wil niet weten hoe veel ik er van deze variant al heb opgemaakt.

Eindelijk op: de Whoosh jelly van Lush:
Ik doe echt gigantisch lang met die jellys dus hoewel hij lekker was ben ik toch blij dat hij op is.

Een potje nagellak remover pads van de Action:

Nail polish remover pot van Pieces (hij is al helemaal smerig vanbinnen):

Life parfum van Esprit, ik gebruikte deze al een jaar als room spray aangezien ik hem niet lekker genoeg vond om op mezelf te sprayen:

Piercing lotion van Claires, zo'n lotions vervallen snel en ben voorlopig toch niet van plan om nog een piercing bij te nemen, weg ermee dus.

En dan nog wat spulletjes die al veel te lang in een make-up tasje voor 'on the go' zaten. Dus heb ze maar er uit gegooid:
- Kruidvat handgel
- Sephora tube lipgloss
- Lipsmacker
- Hema concealer palletje

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Kaya zei

Wow goed opgemaakt!

Fijne vakantie!

Kiss and Make-up zei

Elke maand neem ik me voor om ook eens bij te houden wat ik zoal heb opgemaakt, maar ik vergeet het elke keer... :-) Vind het wel leuk om te zien altijd.

Anoniem zei

altijd leuk om te zien wat anderen op maken.

Anoniem zei

Wat een leuke blog heb jij zeg, ik volg je nu! :)
Zou je mijn blog ook willen volgen?

xoxo

www.my-twisted-lifestory.blogspot.com

Inmyprettyshoes zei

Amai, jij hebt je best gedaan :)! Die Sephora lipgloss zag er nochtans niet slecht uit!