vrijdag 21 februari 2014

Beauty back-ups


Ik liet jullie een paar maanden geleden al mijn douchegel back-ups zien en dat waren er heel wat. Nu was ik benieuwd of ik qua make-up ook zo veel reserves had liggen. En met back-ups bedoel ik dan ook echt alleen de dingen die nog ongeopend zijn, ze liggen letterlijk in de wachtrij.

Als eerst vond ik een oog-creme back-up. Ik moet zeggen dat ik met een product als dit wel heel lang toekom dus het potje van Lancôme ligt hier al een tijdje op zijn beurt te wachten. Maar zoals je kan zien is mijn tube van Yves rocher nu toch bijna op!

Als concealer-aholic heb ik natuurlijk meerdere exemplaren in gebruik maar mijn Make-up studio palletje laat ik bewust dicht tot ik mijn Catrice palletje heb opgemaakt. Er zitten vergelijkbare kleuren in dus ik vind dat ik eerst ook de groene en roze van Catrice moet opmaken.

Van Mascara wissel ik altijd na een maand/1,5 maand dus daar moet ik altijd back-ups van bij de hand hebben zodat ik niet ineens zonder val. Vaak neem ik die dan ook mee tijdens een actie bij Kruidvat. Momenteel gebruik ik de One by One van Maybelline al ongeveer 3 weken:

Van oogpotlood heb ik niet altijd een back-up liggen omdat ik het niet persé dagelijks draag maar nu heb ik toevallig wel een reserve liggen. Dit omdat ik het potloodje wat ik nu gebruik (bourjois smokey) stiekem niet fijn vind. Ik probeer hem toch zo veel mogelijk op te maken maar kan alvast niet wachten tot ik die van Gosh kan testen.

De volgende producten zijn geen gewone back-ups. Ik hou mini's namelijk altijd liever voor mee op vakantie of logeren te nemen. Zo heb ik nu nog 2 mini tonics liggen en 1 mini oog make-up remover:

Natuurlijk heb ik ook altijd een reserve tandpasta, deodorant etc. liggen maar dat is niet zo boeiend om te laten zien lijkt me ;-) Van welk make-up product moet jij altijd een back-up in huis hebben?

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Kimberly zei

Leuk om te zien zeg! Ik heb eigenlijk heel veel backups liggen, vooral van Mascara en skincare. Zolang je het niet openmaakt kun je het lang bewaren gelukkig hihi

Wiktoria zei

Leuk artikel! Ik heb altijd een back-up van mijn favoriete concealer en ook een paar mascara's.

Saskia zei

niet echt makeup maar wattenschijfjes! daar heb ik altijd mega veel verpakkingen van liggen. En met mascaras ben ik heel slecht, heb er altijd 3 tegelijk open liggen :$

Unknown zei

Ik heb veel back-up lippenbalsems liggen omdat die momenteel zeer snel opgebruikt worden.

Linda zei

Jeetje wat herkenbaar. Ik voelde mijzelf al een hamsteraar met alle reserve spullen hihi.
Erg leuk om te zien. En hoe bevalt de mascara? Ik gebruik al een hele poos dezelfde en ben er best tevreden over. En nu ik de foto zie bedenk ik mij dat ik nog een nieuwe moet halen, er ligt er namelijk niet één reserve hihi

Tessa zei

^Zolang je ook graag alles opgebruikt vind ik het nog geen hamsteren :) De one bye one mascara vind ik best fijn, loopt alleen een beetje uit als je het op de onderwimpers doet.

TT zei

Ik heb niet zoveel back-ups liggen, terwijl het eigenlijk wel heel handig is.

Kelly zei

Leuk om te zien! &Wat heb je een leuke blog. Ik volg je vanaf nu via Bloglovin!