woensdag 5 februari 2014

Collectieve shoplog + februari beauty no-buy



Ook de laatste weken van januari heb ik weer al mijn fashion en beauty aankoopjes op foto gezet. Qua kleding valt het wel mee, bijna alles komt uit de sale. De beauty aankoopjes dat is een ander verhaal, daar lees je aan het eind van het artikel meer over ;)

Op een andere blog zag ik dit motiverend plaatje om op te hangen, te koop bij Wibra voor nog geen 2 euro. Ik had nog een kale muur waar ik wel iets wou hangen, ideaal!

De Michael Kors tas had ik al laten zien in een andere shoplog, nu heb ik ook de bijhorende portemonnee:

De beste sale aankoop die ik gedaan heb zijn absoluut deze River Island laarzen. Ik zag deze laarzen met ketting eind oktober al maar mijn maat was uitverkocht in Antwerpen (enige River Island winkel in België) dus ik baalde. Ik had mijn hoop er al niet meer op gezet tot ik een paar weken geleden de River Island sale bekeek online, ze stonden er nog tussen en dat aan de helft van de prijs!

Op Aliexpress bestelde ik deze zwarte trui met panterprint op de schouders. Had hem al in het grijs maar die viel toch wat klein en heb ik verkocht. Nu had ik de zwarte maar in een maat groter besteld en deze is perfect:


Slechte foto maar dit blouseje komt van de H&M. Hij heeft knoopjes, 'een laagje' in het midden en lederen stukjes op de schouders:

Dan ging ik ook nog eens het einde van de Honkemöller sale checken, lingerie vind ik niet zo boeiend om hier te laten zien maar ik kocht ook nog een lange sportlegging:

En dit donkerblauw work-out topje. Ik vind de sportkleding van Honkemöller echt heel leuk en zeker als je ze in de sale kan scoren:

Van webshop Marington mocht ik vanwege een samenwerking een juweeltje uitkiezen en ik ging voor deze leuke armband:

En van Waxmelts4you kreeg ik een hoop waxmelts toegestuurd om uit te proberen, leuk! Hier zal in de toekomst zeker nog een review over komen:

Dan de beauty aankoopjes, ik begin bij de benodigdheden. De Kruidvat cleansing lotion voor de ogen heb ik wel vaker gehad en is prima en budgetproof. Droogshampoo maak ik ook regelmatig op en voor het eerst heb ik de cherry versie van Batiste te pakken gekregen, zit deze ineens in het vaste assortiment ofzo?

En zo verstrooid als ik was vergat ik helemaal de gezichts-lotion te kopen, daar ben ik dus nog voor naar een andere Kruidvat moeten gaan :p

Dan zocht ik nog een manier op mijn oorbellen en ringen mooi en praktisch in op te bergen en bij Xenos vond ik zo'n mooi doorzichtig ladekastje. Hier ben ik wel heel blij mee en hij kostte rond de 12 euro:

Toen kwam er nog een pakketje van Bol.com binnen. Toen ik die van Batiste kocht was ik dus al vergeten dat ik deze Andrelon droogshampoo had besteld maarja nu heb ik 2 back-ups, die geraken wel op. Voor de rest zie je nog een babylips, een wimperlijm en een parfum met gratis lipgloss:

Met een kortingscode van HQhair bestelde ik eindelijk (na jaren twijfelen) 2 zelfbruiner producten van St Tropez en een scrub handschoen van Garnier:

En als laatst een Eos lippenbalsem van Ebay, hier was ik ook al zo lang benieuwd naar:

Natuurlijk is dit niet allemaal in 1 keer gekocht maar toch... Soms denk ik 'nu moet het gedaan zijn met online bestellen!'. Het is gewoon zo gemakkelijk en vaak goedkoper dan in de winkels en dat is natuurlijk verleidelijk. Vooral goedkope beauty stuff gooi ik heel gemakkelijk in mijn online winkelmandje. Ik heb dus wel zin in een kleine challenge: een beauty no-buy in februari (ben uiteraard al begonnen). Ik heb genoeg zooi en wil eerst wel weer het één en ander opmaken.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Charlotte Bxl zei

Ben heel benieuwd naar de zelfbruiner producten!
Je gaat deze (en de handschoen) toch reviewen als je het gaat uitproberen hoop ik? :-)

Griet Lucas zei

Leuke producten die je hebt geshopt! Ik heb mezelf ook een no-buy opgelegd deze maand! succes ermee :)

Saskia zei

Ben benieuwd naar alle beauty dingen en wat een prachtige laarzen!

fashionadvies zei

Wat een leuke aankoopjes :D !

Savannah zei

Niks van beauty kopen een maand lang :-o ik zou het beter ook eens proberen. Leuke shoplog!

Unknown zei

Benieuwd hoe je no buy maand zal verlopen. Ik moet dit echt ook eens gaan doen. Ik koop gewoon te snel dingen die ik op zich echt niet nodig heb, want met alles wat ik hier nu heb liggen kan ik gemakkelijk jaren verder. Succes meid!