vrijdag 7 februari 2014

Xenos cosmetica opberg bakje met lades


Een hele mond vol die titel, ze hadden het ook gewoon een 'organiser' kunnen noemen. Ik ga dit handige ladekastje namelijk niet voor make-up gebruiken maar om kleine juwelen in op te bergen. 

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuw systeem, al mijn oorbellen en ringen lagen steeds door elkaar in een onoverzichtelijk juwelenkistje. En we weten allemaal wat er dan gebeurd, dingen lijken 'verloren' maar eigenlijk heb je gewoon geen overzicht.

Voor de Belgen: Xenos is een Nederlandse keten en het is een beetje te vergelijken met de Action. Je kan er lekker neuzen tussen de 'prullen' en het assortiment varieert van decoratie tot eten. Oh en net zoals bij de Action kom je er ook altijd met iets naar buiten.

Enfin, dit 4-delig ladekastje is zo'n 10 cm hoog en 22 cm breed en kost 12 euro.

Binnenin liggen van die anti-slip matjes, die kun je er uit halen maar ik vind ze wel handig.

Zo blijven ook je kleinste oorbelletjes netjes liggen:

En bovenin heb ik mijn ringen gelegd, ahhh eindelijk hoef ik hier niet meer achter te zoeken in de ochtend.

Uiteraard heb ik ook de lipstick-test voor jullie gedaan, die passen er ook prima in:

Een multi functioneel kastje dus! Als je er eentje wil zou ik wel snel zijn want het assortiment verandert regelmatig bij Xenos.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Griet Lucas zei

Jammer dat hier geen Xenos in de buurt is, want ik vind het wel een leuke organizer :)

NailGloss zei

Ik wilde deze toevallig maandag halen voor mijn make-up;)

Melissa zei

Lijkt me erg handig!
x

Natasja zei

leuk! heel handig om te delen ook! helaas heb ik echt teveel spullen dus dat kan ik hier niet allemaal in kwijt :(

Deborah zei

Lijkt me erg handig!

DramaQueen zei

Ik heb er hier ook twee van gekocht en gebruik ze om make-up in op te bergen. Vind ze heel mooi en handig! X