maandag 3 februari 2014

Lush Popcorn lipscrub


Ik val meteen met de deur in huis: Deze smaak is waarschijnlijk niet meer te koop omdat het een product uit de kerstcollectie is, maar Lush heeft wel nog andere smaakjes in het vaste assortiment zitten. Beschouw dit dus gerust als een algemene review over de Lush lip scrubs.

Ik heb deze Popcorn variant omdat hij in een kerstpakket zat dat ik met de sale kocht. Als hij niet in het pakket had gezeten had ik hem nooit apart gekocht denk ik, de geur van popcorn spreekt me niet meteen aan.

De werking is simpel, je neemt een beetje scrub op je vinger en wrijft er mee over je lippen in ronddraaiende bewegingen. Dan dep je het grootste deel weg met een tissue (de velletjes ook wegvegen). Het overschot van de kruimels kun je dan van je lippen aflikken, het is tenslotte maar op basis van suiker.

Ik wil het verschil wel laten zien maar ik heb de hele winter nog geen mega 'chapped lips' gehad dus we zullen het met de volgende foto's moeten doen:

In het echt zag ik wel een beetje beter dat mijn lippen er meer smooth uitzagen, maar een wonder moet je niet verwachten.

Zou ik het nog opnieuw kopen? Misschien ooit in een ander smaakje, de popcorn is me toch wat te zout van smaak. Ik heb bijvoorbeeld ooit 'bubblegum' gehad en die beviel me een stuk beter. Ook vind ik de Lush lip scrubs nogal prijzig, 9 euro voor een potje suiker met wat verzorgende oliĆ«n is echt wel overpriced. 

Welke lipscrub is jullie favoriet?

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

An zei

Leuke scrub, hij lijkt me best fijn.

Maaike zei

Ik was laatst in de Lush en nu bedenk ik me ineens dat ik toen ook een lipscrub wou kopen maar dat ben ik vergeten. Jammer dat deze niet meer vekrijgbar is.

Anoniem zei

Die scrub lijkt me wel fijn, maar ik zou popcorn ook nooit als smaak nemen.

Amy zei

Ik heb Mint Julips en dat is echt mijn favoriet! De andere smaken vond ik maar mweh :D

Anoniem zei

ik heb er ooit een staal van gehad, merkte niet zo veel verschil.

Jhemyla | beautyenfashion.com zei

Jeetje voor die 9euro zou ik denk ook zelf maar aan de slag gaan met een DIY

Unknown zei

Ik heb zelf de lipscrub maar dan met Bubbelgum smaak!

Unknown zei

Lijkt mij fijn. Ik ben alleen niet zo voor zoute smaakjes dus ik zou dan waarschijnlijk voor de bubblegum variant gaan.